heb al eens een topic geopend maar zoek toch wat hulp.
Kennen jullie een ervaren iemand die mij kan helpen met grondwerk/werken aan de hand.
Het gaat om een ouder paard met artrose in rug en hals. Diegene moet goed kunnen in zien wat wel en niet kan met dit paard ivm zijn lichamlijke problemen. Wat hij leuk vind is als echt werken er niet bij is maar toch wat oefeningen of free stylen los en misschien wat verschillende gangen en wendingen.
Andere ideeen zijn welkom maar dit gevoel heb ik er nu bij.
Je zou Elke eens een berichtje kunnen sturen, ze geeft heel fijn les in zowel grondwerk, lange lijnen en loswerken. Dit is haar website: www.equus-libris.nl
Stalgenoot gaat het nog wel aan haar vragen maar zij is denk ik meer richting het echt werken aan de hand enz.
Ik denk dat zulke dingen echt teveel zijn voor dit paard. En het paard zelf heeft daar ook geen zin meer in. Het moet meer de kant op van wel wat in beweging blijven en dat ik kan kijken hoe hij loopt en beweegt op een spelletjes manier. Dat het paard er nog plezier in heeft maar dat ik ook een beeld krijg gaat hij achteruit of heeft hij een slechte dag en dat hij toch in beweging is ivm de artrose.
Mag ik vragen wie jij bent dat je weet dat Riana bij ons op stal komt? Of ken jij degene die les krijgt van Riana.