Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mala26 schreef:Wat is je budget en welke faciliteiten wil je hebben?
Babette1993 schreef:mala26 schreef:Wat is je budget en welke faciliteiten wil je hebben?
Ik wil het hele jaar kunnen rijden of longeren. Hij wordt namelijk nog niet elke dag gereden. Het liefst zou ik willen dat hij gevoerd word of dat we met schema's werken. Mesten kan ik zelf doen! Contact met andere paarden vind ik ook erg belangrijk. Mijn budget is ongeveer 350 euro all in!
Babette1993 schreef:Toydoll schreef:Je kan altijd op de meent gaan staan, maar gokje, daar heb je vast al eerder geweest/gekeken
Het is jammer dat men zo moeilijk doet met hengsten, ik heb gelukkig in woudenberg super plek met hengst in de kudde, maar die zijn er niet veel.
Waar is dat nog niet weze kijken!
Toydoll schreef:Grote stal aan de meent, woudenberg. Bij henschotermeer.
Veel faciliteiten (2 binnenhallen, overdekte longeershizzle, roundpen), bos om de hoek, hengsten geen probleem (staan wel alleen)
Nadelen; grote stal met alle nadelen; maar ik heb het er wel naar mn zin gehad.
Er zitten 2 of 3 stallen op die locatie. Bijv Beau Dandy's (western gedeelte). Hoe het dressuur gedeelte heet weet ik zo even niet, ik stond aan de western kant.
Toydoll schreef:Anoeska27 schreef:Toen ik er stond kwamen de hengsten alleen buiten in paddocks van 4 bij 6. Soesterberg en Woudenberg liggen ook meer dan 10 km uit elkaar.
Ja 11 km, woooww XD
Ik woonde ook in Sberg toen! Prima te doen, goede verbindingen.
en ik zei toch al dat hengsten alleen stonden?
Amira_ schreef:Al op Marktplaats gekeken ook naar stallingen? Ik keek net snel even en kwam er al een paar tegen. Kan je er altijd een mailtje aan wagen of ze een probleem met hengsten hebben
Anoeska27 schreef:Toen ik er stond kwamen de hengsten alleen buiten in paddocks van 4 bij 6. Soesterberg en Woudenberg liggen ook meer dan 10 km uit elkaar.