Stal J. van Bijnen Putten

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xsammm

Stal J. van Bijnen Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-15 20:41

Hoi,
Ik wil graag contact opnemen met stal J. van Bijnen in Putten, maar nou staat er geen e-mail adres op de site en het nummer dat op de site staat heb ik geprobeerd maar toen kreeg ik te horen dat het nummer niet in gebruik is. Weet iemand misschien een e-mail adres of telefoonnummer die wel in gebruik is?
Dankjewel alvast!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Stal J. van Bijnen Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 22:13

Ik verplaats dit topic van TAO naar -> ED waar het hoort.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 22:27

als je om half tien in de avond gebeld heb dan neemt die vast niet op nee ;) heb er vroeger gelopen om op stal te helpen. Je kan t beste rond einde ochtend bellen.

xsammm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-15 11:59

Mioux schreef:
als je om half tien in de avond gebeld heb dan neemt die vast niet op nee ;) heb er vroeger gelopen om op stal te helpen. Je kan t beste rond einde ochtend bellen.

Ik heb rond een uur of 1 gebeld haha, maar kreeg te horen dat het nummer niet in gebruik was.
Ik zal het morgen nog een keer proberen :)

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:12

Anders paar keer op verschillende tijden proberen? Heb er jaren geleden gelopen een tijd maar toen deed de telefoon t gewoon.

xsammm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-15 15:35

Mioux schreef:
Anders paar keer op verschillende tijden proberen? Heb er jaren geleden gelopen een tijd maar toen deed de telefoon t gewoon.

Weet jij dan misschien ook ofdat ze ook buitenritten doen als je niet echt ervaren bent, dus dat er begeleiding mee gaat? En of het dan ook met zn tweeën kan of gaat je dan met een hele groep?

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 15:55

Destijds tenminste wel, kreeg je begeleiding als je daarom vroeg, kostte alleen wel extra. En kon je gewoon kiezen of je met ze 2en kwam of met groep, als de groep groter was kreeg je soms extra begeleiding.

xsammm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-15 06:09

Mioux schreef:
Destijds tenminste wel, kreeg je begeleiding als je daarom vroeg, kostte alleen wel extra. En kon je gewoon kiezen of je met ze 2en kwam of met groep, als de groep groter was kreeg je soms extra begeleiding.

Oke dankjewel! Ik zal vanmiddag nog een keer proberen te bellen