Ik heb zojuist een paar peesbeschermers en strijklappen besteld voor een klein prijsje op Paardenshop.nl Nu las ik op Bokt wel uit een topic van 2005 een hoop goede ervaringen maar vroeg mij af of er ook nog recente ervaringen zijn met deze winkel.
Ik las iets over een gratis cadeautje wat je bij je bestelling krijgt, is dat nog steeds zo en zo ja, wat kreeg jij?
Hoop dat jij het eerder ontvangt dan ik. Heb wel een mailtje gehad dat ze er naar ging kijken maar da's ook al weer een week geleden... Lekkere service...
Ik heb ze net gemaild over of ze een idee hebben wanneer ik het in huis heb. Maar heb eigenlijk zoiets van laat mijn geld terug halen omdat met ideal heb betaald.
Het telefoon nummer werkt al niet eens meer krijg alleen maar de gebruiker is niet online
Ik mag of wachten tot het bij hun binnen is over 2 weken, of geld terug, of iets anders uitzoeken. Heb gevraagd wat zij mij aan kan bieden (omdat er niks is in dezelfde prijsklasse) en anders mijn geld terug.
JollysJumper
Geplaatst: 01-10-15 12:36
Heb vorige week een bestelling gedaan en nog niets ontvangen...maak me zorgen....
Ik heb toevallig net een mailtje gehad, dat het vandaag opgestuurd word en morgen word aangeboden. Ik wacht nog heel even af.
Valerie93
Geplaatst: 01-10-15 18:36
mijn pakket is net verzonden, via GLS heb hier ook een track en trace code bij gehad.
KirstenHorse
Geplaatst: 18-06-16 23:14
Heeft er iemand een recente ervaring met deze winkel?
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 09-08-19 13:24
Dit is al een wat ouder topic maar ik heb eigenlijk dezelfde vraag: heeft iemand hier recent ervaring mee?
Ik heb dinsdagochtend een bestelling geplaatst en betaald, daarna een bevestiging gekregen. Sindsdien blijft het stil. Ik heb meerdere keren gemaild en zojuist ook geprobeerd te bellen maar krijg een bandje met een stem die zegt 'dat de gebruiker niet online is'. Het lukt dus niet om contact te krijgen en ook nog steeds geen verzendbevestiging ontvangen. Zou dit nog goed gaan komen?
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 24-09-19 14:25
Omdat ik ondertussen meerdere PB's heb gekregen met de vraag hoe het afgelopen is, toch even een update.
Na het plaatsen van de bestelling heb ik meerdere keren contact op proberen te nemen. Uiteindelijk is daar 1 reactie op gekomen met een smoesje en sindsdien is het stil. Wel hebben ze (zonder dat te melden) het aankoopbedrag teruggestort. Omdat ik niet elke dag mijn rekening check heb ik dat niet opgemerkt, ik heb ook geen idee waarom ze dat gedaan hebben. Toevalligerwijs (of misschien toch niet.....) was dat rond de tijd dat ik bovenstaande reactie gepost heb. Blijft staan dat ik een flink aantal keren heb geprobeerd contact te zoeken over mijn bestelling en nooit iets ontvangen heb, en ook nooit antwoord heb gekregen op mijn vragen. Voor mij geen Paardenshop.nl meer.
8nnemiek
Geplaatst: 28-04-22 18:40
Ik geef het topic even een schop. Ik ben benieuwd of er nog mensen recentelijk besteld hebben bij paardenshop.nl en wat de ervaringen zijn.
Ik heb een aantal dagen geleden een bestelling geplaatst, en stom genoeg niet goed genoeg gezocht naar reviews. De bestelbevestiging heb ik binnen, maar nog steeds geen verzendbevestiging. Ik heb gelukkig via Paypal betaald, maar hoop eigenlijk dat er toch nog iets wordt verstuurd deze week.