Stalling omgeving Gouda

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eline_Ymkje

Stalling omgeving Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-15 21:27

Hallo allemaal

Ter oriëntatie ben ik aan het rondkijken naar een stalling in de omgeving Gouda.
Reeuwijk, Boskoop, Haastrecht, Stolwijk, Waddinxveen, Moordrecht, Gouderak en Bodegraven zijn een beetje de grenzen qua afstand.

Harde eisen zijn:
- In de zomer 24/7 weidegang in groepsvorm
- In de winter mogelijkheid om minstens 4 uur per dag in groepsvorm in paddocks te staan, het liefst meer. Geen probleem om het zelf te moeten doen, mits er wel genoeg paddockruimte is (geen 2 paddocks op 20 paarden)
- Mogelijkheid tot dik strobed. Zelf uitmesten is geen probleem.
- Eigen keuze hoeveel ruwvoer je geeft.
Edit:
-ruime openingstijden vergat ik nog in mijn eisenlijstje :)

Er moeten wel meerdere boxen beschikbaar zijn, het liefst 4 / 5. Budget max 250 euro.

Brand los!
Laatst bijgewerkt door Eline_Ymkje op 09-09-15 21:52, in het totaal 2 keer bewerkt

martinique

Re: Stalling omgeving Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 21:30

Stal Wijnen in Gouda, zou je eens kunnen bekijken. Past eigenlijk precies in je rijtje.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 21:33

Ik verplaats dit topic van VSW naar ED waar het hoort.

Eline_Ymkje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-15 21:51

martinique schreef:
Stal Wijnen in Gouda, zou je eens kunnen bekijken. Past eigenlijk precies in je rijtje.

Heb je een pb'tje gestuurd, stal Wijnen heeft beperkte openingstijden heb ik gehoord. Klopt dat?

ierr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 11:56

Eline_Ymkje schreef:
martinique schreef:

Heb je een pb'tje gestuurd, stal Wijnen heeft beperkte openingstijden heb ik gehoord. Klopt dat?

Op zondag tussen 12 en 18.00 mag je er niet komen, maar wel om je paard op te halen voor bijv. wedstrijd.

shuhi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 13:47

Stal de veerhoeve in de Gouderak.
Mooie stel om te zien. Veel weidegang. Paarden hebben eigen paddock aan de stal waar ze in Uit kunnen. Voer moet je geloof zelf regelen maar wordt wel gegeven. Klaar zetten dus.
Meerdere boxen en prijzen etc moetje zelf even naar informeren.
Ik vind het daar in elk geval erg mooi wat gezien heb toen ik er keer was goede sfeer.
Maar dat is allemaal zo persoonsgebonden Hoe iemand iets vind.
In elk geval succes met je zoektocht

laulau1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 19:58

nou veerstalhoeve wil je niet staan, ik ben er geweest en het is een mooie stal om te zien, zeker de nieuwe kant met de uitloopstallen, maar wat een onvriendelijke mensen en er was toch een ruzie aan de gang onderling, er liep een blonde dame die liep te gillen en te schreeuwen, dus nee geen aanrader. Aan de oude kant vond ik het erg rommelig, dus nee ik zou deze stal zeker niet aanraden.

Marie74

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:04

wij vinden het anders geweldig bij de veerstalhoeve, echt een aanrader hoor. De sfeer is heel gezellig.

laulau1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 10:19

ik ben er 2 keer geweest om te kijken voor bij stallen met uitloop, en beide keren was er een hoop geschreeuw door een heel druk persoon. Fijn dat jullie het anders ervaren.
Succes met het zoeken naar een stal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 09:50

Ik kan wel raden wie dit is geweest, en zij is gelukkig dan ook vertrokken. De sfeer onderling is juist heel gemoedelijk. Buiten dat ben ik ook van mening dat je er voor je paard komt en niet voor anderen.
Ik sta er al jaren met plezier en ik zal zeker niet vertrekken.
Maar Eline, ik ben verbaasd... wie neem je nog meer mee gezien je meerdere stallen zoekt?