Gezocht: goedkope stalling of weide in Rotterdam (Zuid)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ramona1993

Gezocht: goedkope stalling of weide in Rotterdam (Zuid)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-15 22:13

Hoi Bokkers,

Misschien kunnen jullie mij helpen, mijn bejaarde pony'tje staat nu op een weiland in Dordrecht, een heel mooi plekje, altijd buiten veel ruimte en een schuiltent, bij voeren in de winter doe ik zelf, nu ben ik samen met mijn vriend opzoek naar een huisje in Rotterdam we zitten beide in Rotterdam zuid op school dus is het het fijnst om daar ook te wonen!

nu zou ik natuurlijk het liefst m'n knolletje ook mee nemen, maar dan moet ik natuurlijk wel een goede betaalbare plek vinden, het liefst rond de 90 euro, want dat betaal ik nu ook en meer kan ik eigenlijk niet missen, het hoeft totaal niet Luxe te zijn, ik eb geen bak of iets nodig want hij is toch met pensioen, het zou alleen fijn zijn als hij lekker in de weide mag wanneer het weer het toelaat en dat er iemand in de buurt is die hem eventueel kan voeren en mesten als ik echt niet zou kunnen :)
misschien dat dat te regelen is met een stalgenootje ofzo!

ik hoor graag of jullie ideeen hebben!
er zit geen haast achter, het belangrijkste is dat hij veilig en op een fijn plekje van zijn oude dag kan genieten! misschien iets bij een particulier ofzo.

Dit is de pony waar het om gaat, Happy

Afbeelding

Alvast bedankt!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 23:10

VSW -> ED