Ik heb hem nu bijna 4 weken liggen en ben er erg blij mee!
Ik moet er wel bij zeggen dat vocht bij mij niet het probleem was. Op een paar plekken na, kan mijn bak best veel water hebben.
Maar nu zelfs na de paar dagen regen, was er geen natte plek te ontdekken!
Van water word hij steeds stabieler!
De mulle plekken in mijn bak beginnen zich nu te vullen en zijn inmiddels net zo stabiel als de rest van de bak.
De paarden moesten er wel even aan wennen, maar inmiddels lopen ze er allemaal erg fijn in!
Switt, mijn persoonlijke ervaring op de door jou vermeende problemen;
1) het spul vergaat niet, bijvullen zal dan alleen nodig zijn als het in de te mulle bodem verdwijnt, het mee verdwijnt tijdens het mest opruimen of eventueel doordat het er wordt uitgelopen/uitgewaaid(?) Op de site staat aangegeven dat er na 2-4 jr zo'n 10-20% bijgevuld moet worden. Ik denk dat dit wel zal kloppen.
2)Het spul blijft intact, dus blijft waarde houden. De bodem kan afgegraven en doorverkocht worden.
3)Tja, dat ligt er aan hoe je het weg haalt
4)Dat valt bij mij tenminste, erg mee! Ik heb er ook wel eens flink de wind op staan, maar nog niet zo ervaren.
5)Er zit netjes een mileuverklaring bij.
6)Leek me in het begin ook lelijk...
nu hij eenmaal ligt vind ik het er keurig uitzien en is het veel rustiger aan m'n ogen dan een witte bodem
Laatst bijgewerkt door Fortuna22 op 19-10-15 11:58, in het totaal 1 keer bewerkt