Pensionstalling omgeving Heemstede?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nouky12

Pensionstalling omgeving Heemstede?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-15 21:03

Hallo,
Ik begin nu heel erg te twijfelen of zo iets bestaat. Ik wil binnenkort mijn eerste paard gaan kopen dus ik ben mezelf aan het oriënteren op een pensionstalling. Nu denk ik alleen dat die niet bestaan in mijn omgeving met mijn eisen. Misschien dat jullie mij ermee kunnen helpen.

Misschien handig om te laten weten, ik wil een paard kopen voor dressuur, met een schofthoogte van minimaal 1.60m. En een ruin / merrie.

- omgeving Heemstede; denk aan Haarlem, Hoofddorp, Nieuw-Vennep enz.
- een stal voor een paard
- met een bak. Binnen of buiten, dat maakt mij niet uit
- mogelijkheden tot snel in een buitenrij gebied zitten
- met een opslag voor spullen
- waar de paarden ook in de winter naar buiten kunnen
- hooi / stro bij prijs inbegrepen
- mesten kan ik zelf doen.
- het liefst dat het krachttoer bij de prijs zit inbegrepen, maat dit is niet echt een must.
- stromend water
- en een wc zou ook fijn zijn.

Nu is dit natuurlijk prima te vinden, alleen betaal je daar een aardig prijskaartje voor.

Nu heb ik alleen de vraag of het ook te vinden is voor maximaal €250,- per maand.

Ik weet niet zo goed waar ik moet zoeken, en via marktplaats is er niet zo veel te vinden.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 14:00

VSW -> ED

Naover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 14:19

ik weet dat er bij de Hoofdvaart daar bij die speerbrug op het hoekje een pensioenstal is weet niet hoe die heet maar is volgens mijn niet duurder dan 250 en misschien is stal enthoven een idee

grauwman

Re: Pensionstalling omgeving Heemstede?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 14:56

Voor 250 euro per maand ga je het niet redden in deze regio met een paard. Voor een pony misschien wel.

_chico_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 16:08

Je kunt stal berkenrode proberen. Is niet luxe maar ik heb er een fijne tijd gehad.
pb anders _bloem_

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 20:41

Naover schreef:
ik weet dat er bij de Hoofdvaart daar bij die speerbrug op het hoekje een pensioenstal is weet niet hoe die heet maar is volgens mijn niet duurder dan 250 en misschien is stal enthoven een idee

Ik weet zeker dat die duurder is dan 250 :o Zonder mesten sta je daar volgensmij voor 295-270 ofzo (niet mesten en geen stapmolen en swinters zelf buiten en binnen halen uit de paddock).

nouky12

Re: Pensionstalling omgeving Heemstede?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-15 20:51

Alvast bedankt voor iedereen die mee denkt,
Ik ben al een paar keer op stal enthoven geweest om te kijken bij een wedstrijd van een kennis.
Het ziet er groot uit, met een mooie bak. Qua prijs zit het binnen mijn marge als ik het internet mag geloven. Wel een beetje een rommeltje.

Het voordeel is wel dat er ook knhs wedstrijden worden gereden. Wat het niet hebben van een trailer opeens minder erg maakt

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 21:41

Er zijn geen knhs wedstrijden op stal, de dichtstbijzijnde is stal Jasper. Daarnaast is de prijs per maand voor een paard meer dan 250,00.