Ik ben op zoek naar een goede osteopaat in mijn regio! Iemand gaf me Jeroen Duenk al als tip, maar die werkt behoorlijk ver buiten m'n regio dus betaal ik ruim 40 euro aan reiskosten, dat geld steek ik liever in de behandeling ipv in de benzine

Het betreft een 4 jarige Sandreo x Roman Nature merrie die momenteel beleerd wordt, de zadelpasser (Country Mill in Ermelo) gaf als tip mee om een osteopaat langs te laten komen omdat hij voelde dat ze in haar heup links vast zit, mogelijk uit de opfokweide of een keer gek gedaan. Komt vaker voor zei hij. Voor nu was het nog geen enkel problemen maar het is raadzaam om er naar te laten kijken en te behandelen omdat je dit wel gaat merken bij het rechtrichten. hier ga ik langzaamaan een start maken onder het zadel en al mee begonnen met de dubbele longe. Ik merk vooral problemen als ik haar op de rechterhand train en dan met name met het ondertreden van haar linker achterbeen. Dit reflecteert soms in staken, verkeerd aan galopperen en moeizaam de stelling en buiging naar rechts pakken.
Het zou fijn zijn om hier in de regio iemand te vinden, dus reacties met tips waarbij een locatie en ongeveer een kostenplaatje zouden heel fijn zijn!!
Dankjewell!

Al meerdere keren gebeld en voicemail ingesproken