Wie heeft er eventueel op 11 september een nette stal vrij vlakbij het hippisch centrum ermelo de beek 125? Het gaat alleen om overdag, graag inclusief hooi. Ik hoor het graag!
Hebben wij afgelopen weekend onze paarden gehad. Misschien dat ze je ook voor 1 dag kunnen helpen? Redelijk dicht bij knhs centrum
Ik kwam hetzelfde 'probleem' gegen toen ik me aanmeldde voor een clinic, maar goed wij hebben al kaarten voor de zaterdag dus dan gaan we vrijdags gewoon na de clinic naar huis als we gekozen zouden worden.
Bedankt zal er even naar kijken. Ermelo zelf ligt verder weg dan de locatie dus iemand die er omheen woont zou mooi zijn. Ja wij gaan altijd op een vrijdag en deze clinic is op vrijdag dus wilde het graag combineren.
luffwinny
Geplaatst: 06-08-15 07:06
Is het alleen stalling of ook weidegang ? En om hoeveel uur gaat het? Wij zitten in Elspeet ( vlak bij knhs , kwartiertje rijden )
Alleen stal. Van 9-19 uur ofzo. Waarschijnlijk komt ze er maar een paar uur te staan. Elspeet is helaas te ver weg. Wil echt om de hoek anders kan ik haar net zo goed thuis zetten.
Je zou contact op kunnen nemen met veulenopfok het Vossegat, zij hebben ook een paar gewone stallen. Misschien dat zij je willen helpen, ze zitten 2 km van het centrum af. Ik heb het in het verleden ook wel gedaan, maar doe het liever niet meer ivm de drachtige merries.