Wie heeft al eens eerder wat besteld bij de webshop dazenvanger.nl?
Op de site staat dat die gevestigd is in Winsum (Gr)
Maar toen ik een email kreeg vanwege een vraag die ik had gesteld over de levertijd kreeg ik als adres gegevens een adres in Manderveen,wat weer in Overijssel ligt..
Nu ga ik mij afvragen hoe dat kan?
Het lijkt een betrouwbaar bedrijf met veel recensies maar ik heb helaas nog geen pakketje van hun ontvangen (zou deze week komen stond als antwoord)
FriesWytske
Geplaatst: 28-07-15 09:39
Ik heb vorige week bij hun besteld. En ook nog niks binnen gekregen. Dus gisteren een mail erheen gestuurd. Kreeg als antwoord dat ze mijn product weer opnieuw hadden moeten bestellen. En dat ik het deze week binnen zou krijgen. Ben benieuwd.
Edit: Net track en trace code binnen gekregen. Krijg het morgenmiddag binnen.
Ik heb er afgelopen week een mail heen gestuurd. Vond het nl. erg lang duren. En kreeg toen als reactie, dat ze vorige week een facebookactie hadden gehad. En dat toen de voorraad binnen een uur weg was. Heb op hun facebook zitten sneupen. Maar kon daar echt geen actie vinden. Misschien zijn ze overdonderd met de bestellingen van de lijm. Nadat er een filmpje online kwam waarin je werd verteld hoe je zelf een dazenvanger kon maken.
Lijm was ook overal uitverkocht, behalve bij hen op de site. Dus t zal wel storm lopen
DeBuurvrouw
Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-15 16:46
Kreeg ook dezelfde reactie van de webshop en omdat het 2 verschillende adressen en winkels zijn vind ik het toch best vaag worden. De actie heb ik ook niet kunnen vinden op hun facebook.
Nou hopen dat iedereen het morgen krijgt.
rina
Geplaatst: 28-07-15 19:21
Marieke_K schreef:
Lijm was ook overal uitverkocht, behalve bij hen op de site. Dus t zal wel storm lopen
Ik kan het nog gekker vertellen, volgens Amazon USA heeft de fabrikant het uit het assortiment gehaald. en wordt het dus niet meer gemaakt. Ik vond het zelf ook al apart dat het bij hun nog te krijgen was. Zelfs in de USA is het nl nergens meer te krijgen. En ja ook ik had de dazenlijm besteld
Had ook de tangle trapvan tanglefoot bij dazenvanger besteld en had eergisteren gebeld wanneer ik de lijm zou krijgen we waren toch een week verder. Heb het gisteren gekregen maar zoals de man al zei (hij was met de potten aan het vullen toen ik belde) het was andere lijm maar deze zou beter zijn ............ Ik hoop dat het wat is want het is totaal andere lijm dan de originele tangle trap en ook veel dunner. Volgens de man zou het beter zijn maar ik heb mijn twijfels. Maar goed we zullen zien , ik baal er wel van dat ik voor de tangle trap van tanglefoot betaal en totaal andere lijm geleverd krijg met een etiket van henzelf er op. Hoe is dat bij jullie gegaan? Dachten jullie ook de originele te krijgen?
Amaryllis
Geplaatst: 31-07-15 10:01
Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal posts verwijderd. Dit topic op [ED] Ervaringen en diensten is bedoeld om ervaringen met de webshop te bespreken. Alle technische zaken die horen bij het maken van de dazenval mogen worden besproken in een topic op het subforum [SV] Seizoensvragen. Alvast bedankt!
rina
Geplaatst: 31-07-15 10:06
Rizette schreef:
Dachten jullie ook de originele te krijgen?
Ja ik had idd verwacht de originele te krijgen. Die afbeelding en tekst staat ja ook zo op de website. Maar zoals ik al schreef, de berichten op het net waren dat het uit de productie was genomen, dus het verwonderde mij ook al heel erg dat hij het kon verkopen. Dat het dan nu toch een ander merk is was bijna te verwachten. Alleen of de prijs dan terecht is................??? Ik wacht het maar af of dit werken wil. Heb helaas de originele nooit kunnen proberen.
Vrees dat je de Tanglefoot origineel in 3.8 liter niet meer gaat krijgen Rizette. Die kleine tubbes schijnen nog verkocht te worden, die had ik nl gevonden op het net, maar net die grote verpakking is er niet meer.
Balen, helemaal dat ze je dan ongevraagd wat anders laten betalen. Denk dat dat ook eigenlijk niet mag als je dat doet onder het mom van de afbeelding en uitleg dan de tanglefoot . Op de bus staat ook niets over de samenstelling is dat niet verplicht? Nu heb je geen idee waar je mee bezig bent.
Om even een begeleidend te schrijven te doen bij de ongevraagde levering van andere lijm was teveel moeite maar onderstaand bericht vond ik in mijn mailbox:
dazenlijm
Van:DazevangerNaar:Rizette Verstuurd op:25 min geleden
Beste Rizette,
We begrijpen niet goed wat er balen is?
De lijm is goed getest en werkt prima, hij is makkelijk aan te brengen en heeft zelfs een hogere kleefkracht.
De sticky-trap lijm is geheel biocide vrij en eco vriendelijk en word zelf in de fruitteelt wereldwijd gebruikt. net als de tanglefoot voorheen deed, qua etiket zit op dit soort producten geen ingrediënten vermeld.
We adverteren met loerlijm, deze lijm word ook verkocht bij de loervallen van kilyx en heeft u ontvangen.
Mocht u nog verdere vragen hebben horen we het graag. en dan kan u altijd via dazenvanger.nl contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
Dazenvanger.nl Verwijder bericht
E-mail Reageer op bericht Antwoord met een citaat
Vorige PBVolgende PBMove to Folder: Postvak IN [9]
Vergroot Bericht geschiedenis:
Re: dazenlijm
Verstuurd op: 0 min geleden door Rizette
Nog een vraagje , wie zegt mij dat uw bericht van dazenvanger.nl komt u hebt een speciaal account aangemaakt dus ik weet weer niet of ik iemand tref die ik serieus kan nemen.
Re: dazenlijm
Verstuurd op: 1 min geleden door Rizette
Beste Dazenvanger, U ziet u klanten niet voor vol aan en hebt weinig empatisch vermogen. Het is balen als je lijm besteld( die je kent en hebt gebruikt , waarvan je weet hoe hij werkt)er behoorlijk voor betaald en je dan een lijm geleverd krijgt die je ten eerste niet hebt besteld dus iets anders krijgt als waar je voor betaald. Alleen de inhoud qua maat van de bus is hetzelfde verder helemaal niets. Ik denk dat je hoort te krijgen waarvoor je betaald. Door welk instituut is deze lijm getest en wat is er precies getest? Sinds hoe lang verkoopt u al deze lijm die totaal anders is dan de site vermeldde en wat besteld werd? Wat ik zie is dat de samenstelling niet op de bus staat dus daar moet ik naar raden. De kleur is anders maar de lijm is ook heel erg veel dunner en wateriger dan de tanglefoot. Hoeveel is de kleefkracht van de tanglefoot en hoeveel de kleefkracht van de "" Nieuwe lijm" Neem aan dat dat dan ook onderzocht en vergeleken is dat daar een onafhankelijk onderzoek naar is geweest? Of is het: wij van dazenvanger adviseren deze nieuwe lijm omdat we de tangle trap niet meer kunnen leveren maar wel op onze site zeggen dat we wel kunnen leveren en ondertussen iets anders sturen als u toch al betaald heeft? Speel dan open kaart en zeg dat het er niet meer is en geef iemand de keus , nu heb ik geen idee wat ik in huis krijg. U geeft een afbeelding van de tanglefoot , neemt bestellingen in ontvangst en er is geen enkel begeleidend schrijven of wat dan ook er wordt gewoon iets totaal anders geleverd. Als ik betaal voor coca cola hoef ik daarvoor geen cola van de aldi geleverd te krijgen.En ik denk dat dat veel mensen met mij eens zijn , ook al zit er even veel cola in de fles en verteld de leverancier mij dat de cola van de aldi toch veel beter is . Ik zie dat u nu de afbeelding op uw site veranderd heeft maar toen ik bestelde adverteerde u met de lijm van tanglefoot en daar had u ook de afbeelding van bijstaan. Welk onafhankelijk instituut verteld mij dat deze lijm beter is die u nu levert ? Of kunt u dat alleen zelf beamen? Denk dat u er verstandig aan doet om met alle klanten contact op te nemen die u knollen voor citroenen hebt verkocht. U hoort over dergelijke zaken te communiceren zo denk ik er over en niet random iets toe te sturen. Dit schept n.l geen vertrouwen. Had u had anders aangepakt was het misschien geen probleem geweest.
Dat weet ik niet want dazenvanger heeft het zelf overgegoten uit andere verpakkingen en er een eigen sticker opgeplakt , het is een beetje blauwig en het is veel dunner dan de originele lijm. Hoe heet die lijm dan op de duitse site?
Hotchocolat mag ik de link naar die site? Ik heb nl ook al in Dld gezocht maar kon daar niks vinden. En er zijn een aantal Duitse kennissen van me die ook graag deze vallen willen maken.
Rizette je hebt ook wel gelijk hoor, op een website hoort de afbeelding en tekst te staan van hetgene je verkopen wil. Daarvoor dan een ander merk te leveren is misleiding. Maar aangezien ik nooit de originele gebruikt heb, weet ik niet of deze nu beter is of niet. Maar je was in je recht geweest als je het ongeopend teruggestuurd had en je geld had teruggeëist.
(oja en even OT voor de grote tegenstanders: ik heb de ballen buiten hangen, en echt daar blijft geen vogel in hangen hoor. Daar is die lijm dus echt niet sterk genoeg voor.)
Nee er blijft echt geen vogel aan hangen. Heb er ook nog geen vlinder op gezien, wel vliegen. Ik heb niets van de nieuwe lijm gebruikt rina Maar ik heb de pot toch moeten openen om te zien welke lijm er in zit.Verder met geen vinger aangeraakt. Dazenvanger.nl heeft n.l. zelf het etiket laten maken dus dat had evengoed dezelfde lijm nog kunnen zijn. Ik wist niet dat de amerikaanse versie al lang niet meer te koop is Had ook dezelfde kunnen zijn met een nieuwe pot daar ga je dan in eerste instantie toch vanuit? Je denkt toch dat je krijgt waar je voor betaald? En wie betaald dat terugsturen dan? Ben ik 2 keer verzendkosten kwijt omdat een bedrijf slordig is en nog even wil verkopen op de naam van een middel wat helemaal niet meer geleverd kan worden. Omdat mij zand in de ogen gestrooid wordt mag ik 2 keer kosten maken en heb ik nog geen lijm........... Denk dat ik deze straks maar uit ga proberen als de originele op is , zou ook niet weten welke ik dan zou moeten kopen en zoals je leest in het bericht van dazenvanger aan mij , bieden ze echt niet aan om het terug te nemen. Ik mag bij wijze van spreken blij zijn dat zij mij andere lijm hebben gestuurd als waarvoor ik betaald had. Ik vind het echt te gek voor woorden dat men dat normaal vindt en je nog geen excuus krijgt. Ik heb wel gekeken naar Luxan maar dat is helemaal vreselijk duur.