Equifyt omgeving Nijmegen-Oss-Uden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kamy

Equifyt omgeving Nijmegen-Oss-Uden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 16:14

Hallo,

mijn paard eet graag de Zupa en Natural base muesli van Equifyt (http://www.equifyt.be). Hier doet ze het echt super geweldig op.
Ik haalde dit altijd bij een leverancier in Volkel, maar zij is er helaas mee gestopt. En er is geen opvolger gekomen. Na wat zoeken op internet, heb ik ook geen andere leverancier hier in de omgeving kunnen vinden.
Hierdoor heb ik 2 vragen:

1) weet er iemand een leverancier/afhaalpunt van Equifyt, in de omgeving Oss-Nijmegen-Uden?

2) is er misschien iemand in mijn regio met hetzelfde probleem als ik, dus zonder leverancier/afhaalpunt, die samen met mij voer zou willen bestellen bij equifyt.be. Zodat we de verzendkosten aan huis (a 46.89) kunnen delen?

Groetjes Kim

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 16:22

hier hetzelfde....haalde daar altijd Equifyt sport +
maar ik gebruik zelf te weinig (1 a 2 zakken per maand) om een hele pallet te laten komen.

Dichtsbijzijnde dealer is in Meterik http://www.Qre.nl , vanuit Uden ongeveer 46 km (wel een makkelijke weg)
Dit is een veearts en besteld om de 2 maanden.

vriendin van mij op Texel is ook een Equifyt dealer, zij komt eind augustus naar Venhorst,
wellicht dat zij wat mee kan nemen als je wat nodig hebt.

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 18:00

Dank je Listiglistje.
Had nog nooit van Meterik gehoord :D Maar volgens routeplanner is het vanuit mij ongeveer 60km. Ik heb maar 1 paard dus mijn verbruik ligt niet zo hoog. Het is ook geen ramp om eens in de 3 mnd of zo daarheen te tuffen om 2 zakken te halen. Maar het is nog wel een eindje...

Ik ben eind aug op vakantie. Maar mijn instructrice heeft in Venhorst haar stal....

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 18:13

Eerst zou er waarschijnlijk iemand zijn die het stokje over zou nemen, jammer dat het niet gebeurd is!

Ik vind het ook topvoer!

Margo toevallig?

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 18:19

Ja zo jammer. Is echt topspul. En ik sta op een pension stal, met maar 1 paard. Helaas voert niemand anders het. Dus ik kan ook geen hele pallets tegelijk bestellen. Dat was ideaal van Volkel. Als ik een zak nodig had, haalde ik er eentje...

Nee stal de Peelrand ;) Ik sta daar niet op stal hoor, maar de eigenaresse geeft mij les.

Heb trouwens Margots toppertje Catch me geboren zien worden. Ik reed toen nog bij die fokker. Maar goed, dat is OT.

Gini

Re: Equifyt omgeving Nijmegen-Oss-Uden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 18:29

VS >> ED