Kosten van Pensionstalling Kluizerheide in Valkenswaard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kimmylhh

Kosten van Pensionstalling Kluizerheide in Valkenswaard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-15 20:26

Hey! :)
Ik ga binnenkort verhuizen naar Valkenswaard (in de buurt bij Eindhoven), en zoek dus een nieuwe pensionstalling voor mijn paard. Ik heb van iemand gehoord dat de pensionstalling Kluizerheide een goede is, en zal mijn paard daar dus graag willen stallen.
Ik vroeg me alleen af wat de kosten daarvan zijn, en of er ook nog extra kosten bij komen van het voer enzo of dat het er al bij zit. Ik zou ook graag de mening horen van de mensen die daar al een paard hebben staan of die iemand kennen die daar een paard heeft staan, en of ze de stalling het geld waard vinden. :j

Alvast bedankt! :) /3
Laatst bijgewerkt door kimmylhh op 26-07-15 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

pien_2010

Re: Kosten van Pensionstalling Kluizerheide in Valkenswaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 20:37

VSW → ED

mrie

Re: Kosten van Pensionstalling Kluizerheide in Valkenswaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 20:40

Ik zou zeggen: Bel ze op...

kimmylhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-15 20:57

pien_2010 schreef:
VSW → ED

Sorry, ik weet niet wat je hiermee bedoeld :n zou je het even willen uitleggen? Bedankt! :)

kimmylhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-15 20:58

mrie schreef:
Ik zou zeggen: Bel ze op...

Klopt, maar ik wilde graag ook de mening van andere mensen weten die paarden op de stalling hebben staan, en ik dacht dan kan ik meteen vragen wat de prijs is, en of ze het het geld waard vinden. :j

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 21:09

kimmylhh schreef:
pien_2010 schreef:
VSW → ED

Sorry, ik weet niet wat je hiermee bedoeld :n zou je het even willen uitleggen? Bedankt! :)

Dit wil zeggen dat je je bericht verkeerd geplaatst hebt en dat een moderator dat even verbetert heeft.

Als jij vraagt naar een prijs, dan is dat toch geen mening? Vraag wat je wilt weten. Ik denk als jij een topic maakt met de vraag wie kent deze stal en is ie leuk dan krijg je meer reacties én kun je via pb ook wat prijzen opvragen.