stal met weidegang Renswoude

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

encarna1

stal met weidegang Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-15 07:00

Ik ben op zoek naar een stal voor mijn ruin liefst Renswoude of omgeving met weidegang!

Sannnn

Re: stal met weidegang Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 22:02

HC de Schalm in Renswoude, via Google vind je ze wel.

hesterve

Re: stal met weidegang Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 12:09

Bij ons is nog een stal leeg weet niet of er al een advertentie uit staat. Is wel net buiten Renswoude , naast landal greenpark Ruwinkel . Iedere dag ,jaar rond, weidegang .ruime stallen en grote goede buitenbaan en 3 min met de trailer van de rijvereniging ( mocht je een binnenbak willen). Als je meer info wilt pb dan maar.

CBarrelracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 17:07

hesterve schreef:
Bij ons is nog een stal leeg weet niet of er al een advertentie uit staat. Is wel net buiten Renswoude , naast landal greenpark Ruwinkel . Iedere dag ,jaar rond, weidegang .ruime stallen en grote goede buitenbaan en 3 min met de trailer van de rijvereniging ( mocht je een binnenbak willen). Als je meer info wilt pb dan maar.

hesterve hebben jullie nogsteeds plek?
ik ga met mijn familie met de kerst als t goed is 1 week naar landal ruwinkel net als vorig jaar maar nu willen we onze 2 paarden meenemen dus zoeken een stal in de omgeving :D
of weet je evt plekken in de buurt van landal waar ik en me tante onze paarden kunnen stallen?

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 21:18

Bij ons op stal doen ze niet aan logees , alleen langverhuur. Ik zal eens ff nadenken waar je hier in de buurt stallen kan huren. Er is overigens niet heel veel uitrijplek als je niet met de trailer weg wilt gaan. In het bos bij Landal vermaak je je wel een uurtje maar is niet leuk voor de hele week. Als je wel de paarden op een wat gunstigere plek wilt zetten dan kan je nog bij het Leersumse veld informeren. Dan sta je aan kilometers ruiterpad( Utrechtse heuvelrug) met nette wegwijzers ( kaartje kost 2,50 en je kunt dan een route uitstippelen en volgen via nummers) . Www.paardentram-leersumseveld.nl ben je met 15 min met de auto.
Ben je meer van t crossen kan je bij de Schalm in Renswoude denk ik wel terecht ( hebben ook een binnenbaan). Daar kan je ook nog informeren.
Dit is wat me zo te binnen schiet mocht er nog wat in me op komen laat ik t nog wel ff weten.