Buitenrit omgeving Elburg/Dronten?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

shiroihebi

Buitenrit omgeving Elburg/Dronten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-15 19:09

Ik heb al een jaar niet meer gereden ivm mijn studie, dus ik zou graag in de vakantie een buitenrit willen maken. Eventueel wil ik van tevoren nog wel een lesje nemen, omdat het toch al weer even geleden is dat ik op een paard zat.

Ik zoek een manege in de buurt van Elburg of Dronten waar ik een buitenrit kan maken. Ik heb zelf bij manege Elburg gereden en ik weet dat daar de omgeving niks is. Ik ben ook wezen kijken bij de Flevomanege in Dronten, maar daar kon ik op de site niks vinden over buitenritten. Weet iemand ergens iets met een mooie omgeving?

Ik weet dat de omgeving zelf niet echt spectaculair is, maar ik heb op dit moment zelf geen auto dus ik kan niet zo ver weg. Mocht er iemand bij de Flevomanege rijden, misschien wil ik na de zomer het rijden weer oppakken dus ik zou graag willen weten of de manege een beetje gezellig is? Ben er wel eens geweest, maar dan weet je nog niet veel :')

Anna04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 21:58

Biddinghuizen, Patricia hoeven. Ik woon er maar rij er niet. Prachtig bos niet heel groot maar ontzettend veel paden waar je met paard kan komen.

SharonStory5

Re: Buitenrit omgeving Elburg/Dronten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 22:49

Buitenritten bij de Flevomanege zijn hartstikke leuk! Lekker door het water in de zomer, mooie paden, en rustige en brave paarden. Hoe het qua sfeer nu is, weet ik niet maar ik heb een paar jaar terug een tijdje gewerkt en de buitenritten onder andere begeleid en dit met veel plezier gedaan!
Leuke meiden, gezellig sfeertje, misschien kun je er eens een proeflesje nemen dan kan je kijken of het bevalt?