Men-instructie gezocht omg. Diever (Drenthe/Fr/Ov)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NienSCHaap

Berichten: 7604
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: Roden

Men-instructie gezocht omg. Diever (Drenthe/Fr/Ov)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-15 19:46

Hallo,

Ik ben opzoek naar een geschikte men-instructie om één keer in de twee weken een lesje bij te volgen.
Het gaat om een jonge pony die net beleerd is voor de wagen en ben dus opzoek naar iemand die ons kan begeleiden.

Ik zoek vooral iemand die ons dressuurmatig goed kan helpen maar ook vooral met veel respect en rust werkt tegenover de pony.
De pony wil nog wel eens behoorlijk veel spanning op bouwen en schiet dan in de stress modus waardoor ze zich bijna niet meer laat rijden.
Het is me tot nu toe nog niet gelukt om een geschikte persoon uit de buurt weten te vinden, dus wie weet hebben jullie nog kennissen of ben/heb je een fijne men-instructie ?

Graag eentje die op locatie komt om ons te willen helpen met de jonge pony.
Diploma is geen vereiste, maar je moet wel verstand van zaken hebben vooral met jonge/net beleerde paarden (voor de wagen)

Wie kent er iemand die in de omgeving van Diever ons zou willen les geven?

Afbeelding

josie
Berichten: 5412
Geregistreerd: 22-02-06

Re: Men-instructie gezocht omg. Diever (Drenthe/Fr/Ov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 15:01

Ik weet niet of de volgende personen nog op locatie komen, anders kan je daar zelf wel heen, mits ze nog aanemen voor les e.d..
Beide voldoen aan je wensen en zijn zeer kundig met jonge paarden en dressuurmatig lessen.

Han Gankema in Annen/Eext
http://www.dehoogheacker.nl

Ilona Mens in Noordwolde (zuid), zij heeft geen internetsite

NienSCHaap

Berichten: 7604
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: Roden

Re: Men-instructie gezocht omg. Diever (Drenthe/Fr/Ov)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 16:53

Dankjewel, ik ga eens opzoeken en mezelf inlezen.
Zoek wel iemand die bij mij op de locatie kan komen, zit lichtelijk met me vervoer.