Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
komt zelf ergens van Breda vandaan maar heeft een groot werkgebied. Heel goede ervaringen mee!
Blingh schreef:Wellsaddle zadelmakerij
Kayleigh327 schreef:Hoi!
Ik zoek ook een zadelpasser in Brabant, liefst idd ook tweedehands zadels, en echt wel ervaren.
Mag ik vragen bij wie je ondertussen bent geweest? Ik wil misschien naar prinsenbeek of drunen.
Moos99 schreef:Kayleigh327 schreef:Hoi!
Ik zoek ook een zadelpasser in Brabant, liefst idd ook tweedehands zadels, en echt wel ervaren.
Mag ik vragen bij wie je ondertussen bent geweest? Ik wil misschien naar prinsenbeek of drunen.
Een goed 2ehands zadel via een zadelmaker is helaas niet gelukt. Wel een leuk zadel gekocht via Linda geilen. Een thowrowgood! Deze zijn niet heel prijzig maar wel heel goed op maat te maken. Je zou contact met haar kunnen opnemen.
Citaat:Heb even op haar website gekeken en ziet er heel goed uit. Is alleen voor mij wel heel erg ver weg. Is voor mij 1.5 uur rijden dus ga wat dichterbij zoeken.
Maar wel heel fijn dat je een goed zadel hebt gevonden!!
Moos99 schreef:Citaat:Heb even op haar website gekeken en ziet er heel goed uit. Is alleen voor mij wel heel erg ver weg. Is voor mij 1.5 uur rijden dus ga wat dichterbij zoeken.
Maar wel heel fijn dat je een goed zadel hebt gevonden!!
Ze komt gewoon langs op stal! Volgens mij betaal je bij de aankoop van een zadel geen voorrijkosten.