Pensionstalling in omgeving Smallingerland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Olita

Pensionstalling in omgeving Smallingerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-15 08:45

Hoi Bokkers.

Ik ben verplan om een eigen paard te kopen en zoek alvast een leuke stal die niet te groot is. (Liefst geen manege) Wat van belang is mooie uitrij mogelijkheden, buiten bak met verlichting, en dat ze in de winter er ook eruit komen /paddock / land.

Wie weet iets niet verder dan 10 km van Drachten af? En waar op het moment ook een stal vrij is?

Soetekind

Re: Pensionstalling in omgeving Smallingerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 09:02

Stuur je een pb!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 09:02

VSW -> ED

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 09:05

Stal Boeken misschien? Ik weet niet of zij op dit moment plekken vrij hebben, maar voldoet volgens mij aan je eisen :j

Olita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-15 09:27

Stal boeken heeft niet echt mooie uitrij mogelijk heden. Je zit aan een weg.

maximosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 09:53

Deze zijn beide in de buurt van Drachten. Tekst overgenomen van Sites :o :D

Beekdalhoeve Koningsdiep is een prachtig opfokbedrijf met pensionstalling nabij het bosrijke gebied van Olterterp en Beetsterzwaag in Friesland waar uw paard ontspanning, rust en de ruimte vindt en waar tegelijk een goede verzorging niet ontbreekt! Ook hebben wij mogelijkheid tot rijpaard leasing.
Niet alleen kunt u gebruik maken van onze prachtige binnenbak, een buitenbak, onze stallen bieden ook mogelijkheden voor de outdoor ruiter met prachtige uitrijmogelijkheden in de Beetsterzwaagse bossen.
De Mersken 2a 9247WK Ureterp, Tel.: 0512-381844

Paard Mens Onderwijs, Oprijlaan 3, 9205 BZ Drachten. aanwezige faciliteiten: Royale binnenrijbaan (25* 60 m) met Agterbergbodem, 3 buitenrijbanen, Ruime, lichte stallen, Weidegang etv

Niet alleen beschikt de locatie over uitstekende faciliteiten, ook de uitrijmogelijkheden zijn goed. De bossen van Beetsterzwaag en omgeving zijn te paard en met de menwagen gemakkelijk te bereiken. Tarieven:
PMO hanteert een tarief van €250 per paard per maand. Dit is inclusief stro, kuilvoer, krachtvoer (max. 2 kg per dag), opstrooien en uitmesten. Daarnaast is het gebruik van de binnenbak, de buitenbakken en weidegang inbegrepen.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 14:31

Olita schreef:
Stal boeken heeft niet echt mooie uitrij mogelijk heden. Je zit aan een weg.

Ik ben er anders een paar keer leuk op buitenrit geweest, volgens mij rijdt je binnen een paar honderd meter weggetjes in; maargoed. Succes met je zoektocht :D

Olita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-15 06:01

Bedankt voor de reacties.

Het is een stal in Opende geworden. Mooie uitrij mogelijkheden en lekker rustig..

Er mag een slotje op dit topic.