Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Hi ik zoek een goede stal voor mijn paard in omgeving Nijmegen. Ik ga hier volgeng jaar studeren.
Ik zoek een stal waar de paarden elke dag naar buiten komen, dus NIET ALS het weer het toestaat.
In vaste groepen. echt niet alleen in een zielig paddock.
En waar de paarden in het weekend ook verzorgd worden. Er staat nl. bij veel advertenties als het weer het toelaat, niet op zon- en feestdagen (alsof de paarden dat weten).
Liefst aan ruiterpaden. Bak zou fijn zijn. Binnenbak hoeft absoluut niet, als de buitenbak maar goed te doen is.
Wie weet er een stal? Moet dus vooral GOED zijn? Geen koeienboer die nu paarden doet.
Grasseater schreef:Wauw wat veel opties! Dank jullie voor het meedenken.
Ik heb de websites even bekeken, maar Akasha en Hippisch Centrum Groesbeek lijken me niet optimaal omdat daar waarschijnlijk vaak lessen aan de gang zijn. En bij Akasha kan je niet echt buitenrijden volgens Google Maps.
De stal in Elst wordt 'm ook niet, moet je altijd de brug over. En ik wil mijn paard liever in grotere groepen dan max. 4 paarden. Vlas en slowfeeders ben ik ook geen grote fan van.
Lage Wald ben ik toevallig een paar jaar geleden een keer geweest. Daar stond toen een vriendinnetje. Maar de boxen werden 1 keer per week gemest, weet niet of dit nu nog zo is. Haar paard stond in ieder geval in een echt te smerige stal. Volgens mij vertelde ze ook dat het koeienboeren waren die het licht hadden gezien. Maar niet veel van paarden weten. Dus die sla ik over
De flierenberg ziet er wel goed uit, wat ik zo op hun website zie. Ik denk dat ik daar maar eens ga kijken![]()