Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sadekeshia schreef:Ik had ooit een tandarts voor 35 euro... wat een drama...
idd goedkoop is duurkoop!
Heb nu een betere tandarts, was 90 euro voor 1 behandeling all-in (dat was toen een aktie, maar misschien is dat nog steeds zo)
Echt een groot verschil.. Hij is erg goed, legt alles aan je uit en laat alles zien.
Mocht zelf ook even in de mond voelen, krijg je er ook wat beter beeld bij..
Hij is zelfs nog een keer, als extra service, terug geweest om te checken.. erg blij mee
Hij heet Roy Ketel, kan hem zeker aanraden!
ZowieLolaPuk schreef:sadekeshia schreef:Ik had ooit een tandarts voor 35 euro... wat een drama...
idd goedkoop is duurkoop!
Heb nu een betere tandarts, was 90 euro voor 1 behandeling all-in (dat was toen een aktie, maar misschien is dat nog steeds zo)
Echt een groot verschil.. Hij is erg goed, legt alles aan je uit en laat alles zien.
Mocht zelf ook even in de mond voelen, krijg je er ook wat beter beeld bij..
Hij is zelfs nog een keer, als extra service, terug geweest om te checken.. erg blij mee
Hij heet Roy Ketel, kan hem zeker aanraden!
Is dat ook met haken?
Een tandarts hoeft toch maar 1x per jaar?
Renee_S schreef:Wij betalen voor de tandarts 80 per paard (4 paarden)
En hoefsmit vgm 75 per paard, staan wel vierkant op ijzers![]()
Hoeven en tanden hebben absoluut goede zorg nodig. Kijk bij het uitzoeken alsjeblieft naar de kwaliteit!
Renee_S schreef:Ik kom zelf uit Brabant dus aan onze tandarts heb je niet veel denk ik. Maar een tandarts met verstand van zaken. Via via in je omgeving zou je eens rond kunnen vragen, heb je meteen referentie
ZowieLolaPuk schreef:sadekeshia schreef:Ik zou je sowieso afraden om een tandarts te nemen die niet elektrisch werkt..
Die zijn vaak wat goedkoper, maar het werkt ook maar voor zo'n 15%
Kunt u mij de voordelen en nadelen vertellen?
Sharonaa_ schreef:tandarts 100/150 euro. hoefsmid alleen bekappen meestal rond de 30 euro.
op deze dingen moet je niet bezuinigen dus ga niet zoeken naar het goedkoopste van het goedkoopste. Ik wil niet zeggen dat het allemaal duur moet zijn, maar heb minder goede ervaringen met goedkopere tandartsen/gebitverzorgers. Ga wel echt zoeken naar een tandarts.