Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuzieQ schreef:Heb je de stal in Nispen al bekeken? Dit vind ik persoonlijk een zeer paardvriendelijke stal
Marktplaats: Hier mag jouw paard, paard zijn
ElCamino schreef:Heel eerlijk.... ja je stelt wel veel eisen !!![]()
En uiteraard mag je dat en wil je het beste voor je paard maar het perfecte plaatje wat jij wilt is er denk ik niet, de meeste stallen hebben wel 1 of meerdere punten die niet op je lijstje staan.
Succes met zoeken in elk geval....
ElCamino schreef:nee een binnen bak buitenbak en weidegang niet....Dat zijn uiteraard primaire zaken voor een goede pensionstal.
De rest bedoel ik meer....
maar veel weidegang in combinatiemet goede uitrijmogelijkheden... is vaak een dingetje.
Waar veel bos is is vaak niet veel weidegang, althans in mijn omgeving.
En veel buiten in de winter is vaak niet meer dan 2 uurtjes...
Veel weiland okee....maar die weilanden hebben vaak geen schuilmogeljkheden.
Een galopbaan en springpiste apart hebben er ook niet veel....
Spiegels en zo.... het is allemaal een pré voor je maar je wilt het wel graag.
Zo bedoel ik het eigenlijk.
ElCamino schreef:nou....ik wilde ook allemaal wat jij wilt haha..ik heb een cincessie moeten doen uiteindelijk.
Ik heb binnenbaan, buitenbaan, paddocks waar ze in de winter 3uurtjes in staan en wel veel weiland, plaats voor trailer en spiegels....
maar wel een rotbodem voor mij ( ik rij western) en ik kan niet buiten rijden.
Gelukkig kan ik de trailer pakken naar het bos maar dat doe je ook niet iedere dag....
Ik heb geen onbeperkt budget dus dit was enige optie....
Mandy73_unes schreef:Ik zou zeker gaan voor het welzijn van het paard. Dus 2 uurtjes buiten is not done...deel vd dag op de wei en daarna op paddock is prima, lijkt mij. Een regenbui krijgen ze ook niks van, t zijn paarden zegt mijn man altijdEen stal van 60 paarden met maar een kleine binnenbak zou ik ook niet voor gaan...hoewel je eigenlijk bijna altijd wel buiten kunt rijden. Wij hebben (op de veluwe weliswaar) alleen een buitenbak en missen de binnenbak niet...