Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Seltje schreef:Oei moeilijke regio, ik weet om eerlijk te zijn niks binnen die reisafstand van Berchem, een paar weien in Wilrijk ja, maar echt stallen... Zeldzaam daar.
Je hebt Pronkenberg in Kontich, is nog net te doen met openbaar vervoer, maar geen weidegang, en zeker geen Western stal.
emilyslaluna schreef:Seltje schreef:Oei moeilijke regio, ik weet om eerlijk te zijn niks binnen die reisafstand van Berchem, een paar weien in Wilrijk ja, maar echt stallen... Zeldzaam daar.
Je hebt Pronkenberg in Kontich, is nog net te doen met openbaar vervoer, maar geen weidegang, en zeker geen Western stal.
Hallo, ik weet dat het topic al oud is. Maar weet je toevallig of er in Wilrijk nog weides zijn waar eventueel een pony van mij kan komen te staan? Eentje waar ze met anderen staat en natuurlijk kan schuilen. En waar ze voor alles zorgen?
Oliiviia schreef:In Wilrijk over de topsportschool is een kleine stalling, een lege stal kostte 3 jaar terug daar iets van een 80 euro. Je kan altijd eens gaan horen, maar echt proper zag het er daar niet uit