Osteopaat met dierenarts achtergrond gezocht!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nadiine__x

Osteopaat met dierenarts achtergrond gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 20:35

Ik ben opzoek naar een goede osteopaat in Dronten.

Ik wil dat de osteopaat ook paardenarts is en bij voorkeur ook kennis heeft van andere behandel methodes.

Mijn 2 jarige zwaait met haar been na een ongeluk in de wei vorig jaar en na de aanbevolen rust is dit nog niet verbeterd.

Wie kent/weet iemand of kan mij zelf helpen?
Graag een site!

Nef1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 20:45

Steffi van der Laarse(komt dacht ik niet aan huis)of Minneke van Duijn. Beide dierenarts en hebben verschillende (chiropractor,laser acupunctuur ed.) behandel methodes! Zijn zeer kundig! Steffi heeft ook al meerdere paarden weer goed gekregen,waar een (alleen)reguliere dierenarts al een punt achter had gezet!

Ingrid_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 20:47

Jos van Aardenne (dierenarts voor paarden, osteopaat en dry needling), wel een heel eind bij jou vandaan, maar hij legt geloof ik best flinke afstanden af. Ken alleen tevreden klanten.

Nadiine__x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 20:51

Minneke van duijn zit helemaal vol geboekt en heeft pas over een maand plek (wat ik zeker wel overweeg)

Wil de dierenarts aan huis laten komen en niet met paard zelf gaan slepen dus dan valt Steffi van laarse af.

Ik ga jos van aardenne even googlen :)
Edit, hij woont idd te ver weg, dan kost de reiskosten meer als de behandeling..

Freya6

Re: Osteopaat met dierenarts achtergrond gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 20:56

Fennella van doesburg is er ook eentje, en die heeft ook nog homeopathie mogelijkheden.

Pumpkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 20:59

Wilde ook net Fennela Doesburg aangeven. Ze zit in het oosten maar kwam voor mij ook naar Rotterdam toe.

Nef1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 21:01

Ik ben vorige week nog geweest bij Steffi. Had eerst afspraak staan voor de 23e,maar belde vorige week vrijdag of het eerder kon,kon het de dag erna al! Er viel een uit. Misschien dat je Minneke kan vragen als er een uitvalt of ze jou wil bellen? En eventueel al een afspraak maken over een maand... Zij is ook echt goed,paar weken geleden nog bij ons op stal geweest voor een aantal paarden. Die zijn er echt goed van opgeknapt!

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 21:04

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 21:05

Ook hier goede ervaringen met Fenella Doesburg! Zeer zeker aan te raden. Zeer kundig en neemt de tijd. Google even op Fenella Doesburg in Emst. Dan kom je op haar website.

Nadiine__x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 12:32

Bedankt voor alle reacties.
Ik heb besloten de afspraak met minneke duijn te bevestigen en dan iets langer te wachten

Nef1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 20:42

Goed besluit TS!

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 09:16

MD >> ED

Paardmiepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 15:19

Al oud topic maar ik zou Bieke Thill kiezen.

Jos van Aardennen ben ik niet van, vervelend mannetje. In omgang legt hij ook niet uit wat hij bedoelt ik wordt daar niet wijzer van.
Daarnaast vind ik zijn behandelingen slecht en te duur.

Succes!

Nadiine__x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-16 09:08

Oud topic of niet, hier kan iedereen wat aan hebben lijkt me, dus bedankt!

Vorig jaar is minneke van duijn erbij geweest en ik was erg tevreden.
Dit. Jaar zou zij weer komen maar heeft mij op een heel onprofessionele manier afgezegd waardoor ik nu mijn oude osteopaat Jantine laat komen, van dierenarts paard, zij is ook erg goed en gaat wel professioneel met haar klanten om!

Ik vind, (en vele hier met mij) dat als je al 2 maanden een afspraak hebt staan, je niet 2 dagen vooraf via de app afzegd omdat je geen auto hebt!!
Er zijn 1001 plekken waar je een auto kan huren.. En misschien zelfs wel lenen, en ze is duur zat..
Toen ik aangaf dat ik ervan uitging dat onze afspraak gewoon door zou gaan omdat beide paarden onregelmatig lopen en we al 2 maanden wachten, gaf ze aan dat ik beter iemand anders kon regelen..

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 16:08

dat is grof zeg, ik geef je groot gelijk! Genoeg plekken voor een redelijke prijs dat je iets kunt huren!

Hoe is het nu met je paarden?

Nadiine__x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-16 16:27

Ik heb zelf 1 paard, Zij door de behandeling van vorig jaar zeker vooruit gegaan aan haar been.
Het is echter nog lang niet over, maar dit zal ik er zelf ook uit moeten gaan trainen en ze word in maart pas 3 jaar en is een shire, dus zwaar lijvig, dus die training zal nog even op zich moeten wachten.
Gelukkig komt er eind deze maand een andere osteopaat bij die haar weer na komt kijken :)

Het andere paard loopt al 2 maanden onregelmatig, soms niet, soms wel. Heeft ook een veulen gehad, dus kan daar mee te maken hebben, Ook is het een dwarze maar zeker ook slimme tinker, die vanalles kan verzinnen om onder het werk uit te komen. iedergeval ze moet wel nagekeken worden om dat laatste uit te kunnen sluiten.

Dus vooral voor mijn stalgenoot is de manier van afhandelen nu erg vervelend, mijn paardenkind loopt nog lekker buiten te spelen ;)

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 16:30

Fenella Doesburg is echt een aanrader komt in heel Nederland

Edit zie net dat dit een oud topic is