Gezocht: deelnemers Riders Seat Clinic op 23-25 mei 2015

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

beginbhbegin

Gezocht: deelnemers Riders Seat Clinic op 23-25 mei 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-15 10:07

Ik heb met ingeschreven als praktijkdeelnemer aan de Riders Seat Clinic van Tom Nagel bij Ylvie Fros in Lunteren. Helaas is het op dit moment door omstandigheden niet verstandig om mijn paard mee naar Lunteren te nemen. Ik baal er echt enorm van, maar het is helaas niet anders. Ik dacht, ik kan natuurlijk op Bokt vragen of er meer mensen zijn die daar naartoe gaan en die zich als theoriedeelnemer hebben opgegeven, omdat de praktijkplekken a vol waren. En zo ja, is er dan iemand die nog graag met mij zou willen ruilen. Dus ik word dan theoriedeelnemer en jij praktijkdeelnemer. Het prijsverschil verrekenen we dan onderling. Zo niet, dan houdt het helaas op. Dan ga ik alsnog als theoriedeelnemer meedoen, want ik heb me immers al ingeschreven en betaald, maar dan heb ik helaas teveel betaald omdat ik betaald heb voor de praktijkdeelname.
Wie niet waagt, wint ook nooit wat, dus bij deze probeer ik het toch even op deze manier *D
Laatst bijgewerkt door Amaryllis op 11-05-15 08:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast op verzoek TS

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 22:01

Jammer dat je zelf niet als praktijkdeelnemer kan als je je er wel voor hebt opgegeven. Ik ga niet hoor, maar ik vroeg me af of de datum in je titel wel klopt.
Ik hoop voor je dat je toch kan ruilen.

Misschien kan je dit topic in je onderschrift zetten ( envelopje rechts bovenin openen en dan naar onderschrift wijzigen gaan), dan zien veel meer mensen het waarschijnlijk.

Nirvana_

Re: Gezocht: Deelnemers Riders Seat Clinic van Tom Nagel op 23-2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 22:10

Is het niet mogelijk van iemand anders een paard te lenen?
Zou anders zonde zijn!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 05:48

TAO → ED

beginbhbegin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-15 06:33

Nirvana_ schreef:
Is het niet mogelijk van iemand anders een paard te lenen?
Zou anders zonde zijn!

ja daar heb ik aan gedacht, maar ik vind lenen altijd een groot risico waar ik liever geen gebruik van maak. Ik zal maar net de pech hebben dat er iets met dat paard is op het moment dat ik ermee naar de clinic ben. Dan zal ik mezelf daar erg schuldig over voelen, snap je?

beginbhbegin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-15 06:35

Dank je Jet! De datum kon er schijnbaar niet helemaal op! Het gaat om 23-25 mei 2015, met pinksteren dus!

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 06:53

Kan je dit niet aan de organisatie vragen? Vaak werken ze toch met een wachtlijst...

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 07:42

Kirr, dat is ook een goede! Vaak zijn er inderdaad mensen op een wachtlijst, misschien willen die voor jou in de plaats rijden, die kunnen er ook voor gekozen hebben om kijker te worden omdat het al vol zat. Meestal weet de organisatie dat wel.

Verder zou ik je onderschrift nog iets uitbreiden met een stukje van de topictitel.

Ik ben bang dat je andere topic gesloten wordt, twee topics over hetzelfde wordt meestal niet toegestaan. Wel kan je een mod vragen ( d.m.v. het rode uitroeptekentje) om de topictitel aan te passen, dan is het toch duidelijker. Hoewel deelnemers waarschijnlijk direct snappen wat je bedoelt :D .

beginbhbegin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-15 08:15

Goede opties Kirr en Jet!! Ik heb de organisatie een mail gestuurd en de moderator gevraagd de titel aan te passen :-)