Bittenbank gezocht

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mayflower_

Bittenbank gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-15 10:57

Allereerst: ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar kom steeds op hetzelfde adres uit: Paul Versluis.

Mijn vraag is eigenlijk: Kun je ook bitten uitproberen zonder een pasconsult/pasadvies? Ik weet zelf welk bit, welke maat etc ik moet hebben voor mijn pony en daarom gaat het er mij om dat ik verschillende bitten kan uitproberen, zodat ik gelijk de juiste koop ipv een ijzerwinkel in mijn kast en een lege bankrekening. :o :D

Wie weet of deze er zijn? Liefst van Sprenger / K&K / Myler / Neue Schule.

Kirsha

Re: Bittenbank gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 11:18

Sprenger heeft een 'test center', daar zijn een aantal dealers bij aangesloten waar je dan tegen een X bedrag een bit kunt uitproberen. Mocht je in de buurt van Leek zitten, de Divoza daar is er ook bij aangesloten.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 10:46

HAR → ED

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 23:22

K&K bitten zijn van Sprenger ;) .

Er zijn wel bitpassers die ook bitten uitlenen om te proberen.

Paul Versluis is paardentandarts en bitfitter volgens mij. Of hij ook bitten uitleent durf ik niet te zeggen.
Ik heb geen idee of het te duur wordt om deze te laten komen, maar ik weet dat ze wel goed is: http://passendbit.nl/ .
http://bitfitting.nl/ , hiermee heb ik geen ervaring, maar misschien iemand anders wel?
http://www.paardentandartsslob.nl/bit-fitting/, alleen voor Stübben-bitten... Niet dat je die bitten zocht, maar goed...

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 20:19

Paul Versluis is in principe niet duur als hij langskomt :)

Hij heeft zelf inderdaad een bittenbank. Je mag een bit een tijd gebruiken ( weet zo even niet meer hoe lang sorry..). Je koopt hem wel eerst , bevalt het na de proefperiode niet kan je hem inleveren en krijg je je aankoopbedrag min 10 procent terug. Ik weet niet of het kan en waar je zit maar kan je niet gewoon dat bit bij hem ophalen? Of evt bestellen ? Zou er een belletje aan wagen en vragen naar de mogelijkheden :)

JUDITH78

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 08:58

Paardensymmetrie werkt ook met Sprenger

Kusjexmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 10:23

Bij Country Mill in Nijkerk kan je ook alle Sprenger bitten testen! Je kan ze een week testen en wanneer je ze terug brengt krijg je je aankoop bedrag terug -10% voor het gebruik.

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 16:18

Kom even binnen vallen. Hoe gaat die Paul Versluis te werk? En heeft hij ook myler bitten die je kunt uitproberen?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 21:21