Ik ben opzoek naar een paarden fysio of osteopaat in noord Nederland. Evt. er naar toe reizen is geen probleem. En mag ook evt. iemand zijn die, al enige tijd, in opleiding is.
Paar weken geleden een masseur bij een 5 jarige pony gehad en oa bekken staat niet helemaal goed. (heb een rapport met bevindingen) Rijden is wel mogelijk en pony heeft er verder geen last van.
Graag hoor ik van jullie bevindingen en prijzen. Ik heb al wat rond gespeurd hier op internet maar kom er niet uit en zie ook erg veel prijsverschil.
Een hele goede osteopaat is Ruth Brouwer. Ze komt zelf uit Harderwijk, maar heeft klanten door heel Nederland zitten. Dit is haar website: http://www.brouwerosteo.nl. Succes!
belle_boef
Geplaatst: 15-04-15 20:13
Inge hoevers en jannemarie frowijn zijn aan te raden
Ik raad ook Jannemarie Frowijn aan... Geweldige kundige, rustige en ook nog eens paard-en mensvriendelijke vrouw
slaries
Geplaatst: 20-04-15 08:17
Dorthe Hansems heb ik hele slechte ervaringen mee. Na weken van te voren een afspraak gemaakt te hebben kreeg ik een avond van te voren een appje dat het niet door kon gaan en dat ze helemaal niet meer wilde komen. Het was te ver rijden(maximaal 20 min.) En na een verbaasd maar heel net appje terug werd het afgedaan met een duimpje en heb ik nooit meer wat van haar gehoord. Ik kan mij niet bedenken wat ik verkeerd heb gedaan want heb haar verder nog nooit gezien. Zo hoor je volgens mij niet net klanten om te gaan. Ricette van oijen of annemieke kingma heb ik allebei hele goede ervaring mee.