Hoi, ik heb vanmiddag wat besteld bij agradi, weet iemand precies wat de lever tijd is als een product direct leverbaar is, ik hoor veel verschillende verhalen erover namelijk haha!
Meestal de dag erna, maar als in de bestelling is aangegeven dat het niet op voorraad is (levertijd vaak 2-10 dagen), dan zal het dus ook wat langer duren. Kijk dus naar je bestelling, en dat geeft een goede indicatie.
Hier ook nog iemand die daar nooit meer wat gaat kopen. Lange levertijden en zeer onvriendelijk aan de telefoon zodra je daar een vraag over hebt. En het staat vaak als op voorraad leverbaar terwijl dat zeker niet altijd zo is bij hun. Producten retour zenden kan maar ook dan moet je ruim 2 maanden wachten voordat je je geld terug krijgt.
Meestal mailen ze daarover, zo'n automatisch gegenereerde mail.
Leen
Geplaatst: 30-03-15 22:20
Hier zelfs een bestelling naar Belgie de dag erna in huis. Ik heb eigenlijk nog nooit langer dan 2 dagen moeten wachten, bestel er zo'n 2 keer per jaar een aantal dingen.
Producten die 'direct leverbaar' waren had ik inderdaad snel in huis. Maar als het ook niet direct leverbaar was kun je lang wachten, de levertijd verandert nog tien keer.