Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
josie schreef:Je kan kijken op Marktplaats, staan er diverse op, in en rond Witten zitten bv. de nodige, net als Taarlo, Amen, Grolloo, willekeurige postcode van Assen ingevoerd:
http://www.marktplaats.nl/z.html?catego ... ance=10000
Het is ook handig als je aangeeft wat je precies zoekt, denk aan binnenbak, bos e.d..
Olympia96 schreef:Maar wie heb je nou benaderd verder dan? Alle opties zijn hier nu wel genoemd. Ben je al bij de Swaen geweest? Dat past bij jouw wensen.
Olympia96 schreef:Okay. Misschien nog even langs bij de Swaen om te zien hoe het nu voelt?
Waar ligt het aan dat je je niet fijn voelt? Grootte van de stal? Het 'soort' mens? De verzorging?
Ik heb bij ha.ikens gestaan en was daar zeer tevreden. Alleen denk ik dat je daar met een haflinger minder goed 'past'.
ZowieLolaPuk schreef:Olympia96 schreef:Okay. Misschien nog even langs bij de Swaen om te zien hoe het nu voelt?
Waar ligt het aan dat je je niet fijn voelt? Grootte van de stal? Het 'soort' mens? De verzorging?
Ik heb bij ha.ikens gestaan en was daar zeer tevreden. Alleen denk ik dat je daar met een haflinger minder goed 'past'.
Ja dat kan weet e toevallig ook hoe duur het daar is?