Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
stuur anders even pb
EliseXJoelle schreef:paardentandarts komt hier.
ik ben voorstander van met de handvijlen. mocht electrisch nodig zijn om wat voor reden dan ook zegt mijn paardentandarts dat wel en doen we dat via een dierenarts.
welke omgeving zoek je? omgeving zuid Holland weet ik nog wel iemandstuur anders even pb
Ufurio4e schreef:Ik heb ook een tandarts.
Hij kan het wildste paard tam krijgen er alles zonder verdoving of gebit klem.
Jan mijer. Misschien kennen meer mensen hem.
kvulden schreef:EliseXJoelle schreef:paardentandarts komt hier.
ik ben voorstander van met de handvijlen. mocht electrisch nodig zijn om wat voor reden dan ook zegt mijn paardentandarts dat wel en doen we dat via een dierenarts.
welke omgeving zoek je? omgeving zuid Holland weet ik nog wel iemandstuur anders even pb
Ik woon in de omgeving van Apeldoorn
kvulden schreef:Ik woon in de omgeving van Apeldoorn
nuscaniels schreef:Ufurio4e schreef:Ik heb ook een tandarts.
Hij kan het wildste paard tam krijgen er alles zonder verdoving of gebit klem.
Jan mijer. Misschien kennen meer mensen hem.
Heb een keer een tandarts gehad die haar zonder verdoving kon doen, zeer ervaren man, maar die heeft haar keer op keer heel duidelijk moeten maken wat wel en niet mocht. Zo een gevecht heb ik geen behoefte aan, dan maar liever verdoving.
Ook een keer een tandarts gehad die juist heel rustig, ontspannen was en alle tijd nam. Straffen mocht ik niet, alles in haar tijd en ritme.
Heeft al met al ruim 1.5 uur geduurd, blauwe plekken en een paard die erna nog een paar dagen dacht dat ze zich mocht misdragen.
Ufurio4e schreef:Wolkje schreef:Jan Meijer.
Ja, die ken ik. Wat een slager.
Omdat?
Citaat:Ik ken alleen maar goede verhalen