Mijn vader gaat waarschijnlijk een recreatiewoning kopen in de buurt van Putten, in ieder geval op de Veluwe. Dan lijkt het mij leuk om daar op vakantie te gaan met de paarden. Maar die moeten dan natuurlijk ergens onder worden gebracht. Bij voorkeur weidegang. Dus wie weet iets in die omgeving, het is dus alleen voor de paarden (2 stuks, mss 4 als een vriendin ook mee gaat). Ik hoef verder geen luxe, zal wel fijn zijn als de wei vlakbij de ruiterpaden/bos ligt.
Stal ermelo bied dit aan. Zit heel dicht bij het bos, mooi uitrijden en goede zorg voor je paard. Hun website is www.stalermelo.nl
2IJsjes
Geplaatst: 16-03-15 12:41
volgens mij zijn daar genoeg mogelijkheden bij de boeren in de omgeving.. Ik zou eerst even kijken waar het huisje echt komt en vandaar uit op de fiets een rondje maken en lekker aanbellen en vragen. Leuk hoor de Veluwe, een paar jaar terug ook gereden. Prachtige omgeving brede paden en heel veel mogelijkheden tot het rijden van ritten. (ben een beetje jaloers op de komende plannen )
Tinka
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-15 16:30
Het is dus niet de Veluwe geworden maar Holten. Ook erg mooi buiten rijden daar denk ik, dus als iemand nog wei/vakantiestalling in de buurt van Holten weet graag.