Mijn hotra trailer elegance uit 2000 heeft een scheurtje in de kunstofplaat waardoor het hout daaronder is gaan rotten De bodem is nog wel goed en om dit zou te houden wil ik graag zsm de zijwand laten vervangen. Ik heb in Friesland wat rondgebeld (titan Jelsum en Bosgra Hardegarijp) maar dan kom ik op minimaal 750 euro Is het overal zo duur of zou het ook goedkoper kunnen? Een stukje rijden ervoor vind ik niet erg. Noordholland west groningen en drenthe en richting Zwolle is geen probleem.
Iemand tips?
Yvet_90
Geplaatst: 09-03-15 19:47
Je zou eens kunnen informeren bij De Boer aanhangwagens in Pesse. Die restaureren de aanhangwagens volgens mij ook en hebben zelf ook trailers staan. Succes!
Edit: Je hebt ook nog Bos aanhangwagens in Jubbega.
Laatst bijgewerkt door Yvet_90 op 09-03-15 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Bedankt voor de reacties! Ik zal morgen eens rondbellen..
bellehorses
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-17 10:07
In 2015 heb ik de zijwand en en bodem van mijn trailer laten vervangen. Inmiddels is de andere zijwand ook aan vervanging toe en wil ik dus ook laten vervangen. Het bedrijf die destijds de zijwand heeft vervangen is zoveel in prijs omhoog gegaan dat ik toch verder wil kijken.
Weten jullie nog iemand die mijn zijwand kan vervangen? Bij voorkeur in Friesland.