Overzicht stallen in omgeving blaricum/huizen/eemnes!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Willeminoo

Overzicht stallen in omgeving blaricum/huizen/eemnes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-15 20:30

Hallo bokkers! :D

Ik ben bezig een overzicht van de kosten, de locatie en de faciliteiten van de stallen in de buurt van blaricum te maken en ik heb jullie hulp hierbij nidig!

mijn verzorpaard staat momenteel vol pension in Eemnes, maar nu willen de eigenaren haar misschien gaan verkopen en zit ik te kijken of ik het financieel rond kan krijgen om haar over te kopen. Het gaat om een arabo fries merrie.

Wat ik (minimaal) zoek:
Zo veel mogelijk weidegang, in de winter ook mogelijkheden om buiten te staan. (Met mooi weer, als het rotweer is dan wilt ze alleen maar naar stal en ze heeft last van mok dus ze kan niet de hele dag in de nattigheid staan.)
Er wordt gevoerd en buiten gezet.
Buitenbak, mogelijkheid om te longeren.

Meer zou natuulijk top zijn maar dit is voor mij het minimum omdat ik niet meerdere keren per dag naar stal kan om te voeren en ze is nog jong, dus wil ik haar lekker veel buiten hebben! Wij rijden het liefst recreatief dus goede uitrijdmogelijkheden zou een dikke plus zijn.

Als jullie wat weten wat hieraan voldoet laat dan alsjeblieft een berichtje achter met de faciliteiten en de kosten? Alvast super bedankt! *\o/*

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Overzicht stallen in omgeving blaricum/huizen/eemnes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 20:56

VSW -> ED