Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
domosan schreef:Godfried Broekman van de verlichte zit! Heeft een gigantische bus met allerlei soorten zadels. Werd erg netjes geholpen bij de aankoop van mijn sprinzadel, hij probeert niet de duurste zadels te verkopen en laat je eerst 2e hands en goedkopere modellen proeberen. Uiteindelijk zat het rossner zadel me een stuk beter dan die van kieffer. En hij heeft geijk ook even kosteloos de zadels van de andere paarden gecheckt. Hij doet ook het zadel van Totilas bij Edward en nu ook bij mathias rath. Ben super tevreden over zijn service!
domosan schreef:Godfried Broekman van de verlichte zit! Heeft een gigantische bus met allerlei soorten zadels. Werd erg netjes geholpen bij de aankoop van mijn sprinzadel, hij probeert niet de duurste zadels te verkopen en laat je eerst 2e hands en goedkopere modellen proeberen. Uiteindelijk zat het rossner zadel me een stuk beter dan die van kieffer. En hij heeft geijk ook even kosteloos de zadels van de andere paarden gecheckt. Hij doet ook het zadel van Totilas bij Edward en nu ook bij mathias rath. Ben super tevreden over zijn service!
josje12345 schreef:Angela schreef:Edwin Ligtvoet van Saddlematch
waar komt deze meneer vandaan, weet je dat? ik kan het niet vinden op zijn site
Damelza schreef:domosan schreef:Godfried Broekman van de verlichte zit! Heeft een gigantische bus met allerlei soorten zadels. Werd erg netjes geholpen bij de aankoop van mijn sprinzadel, hij probeert niet de duurste zadels te verkopen en laat je eerst 2e hands en goedkopere modellen proeberen. Uiteindelijk zat het rossner zadel me een stuk beter dan die van kieffer. En hij heeft geijk ook even kosteloos de zadels van de andere paarden gecheckt. Hij doet ook het zadel van Totilas bij Edward en nu ook bij mathias rath. Ben super tevreden over zijn service!
Kijkt hij ook gewoon eigen zadels na? Dus of die nog passen/aangepast moeten worden