Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Kirsha schreef:Nouja, dat ze iets niet terugnemen omdat het kaartje er niet meer aan zit vind ik op zich niet heel gek. Dat is bij heel veel winkels zo. Heb je wel aangegeven dat het kaartje er al vanaf was?
denice schreef:Ik vind het ook maar een stelletje mutsen daar in de winkels, zuchten s je wat vraagt en je staat er gerust een kwartier in de rij.
Ik ga liever naar hypoplaza!
Jasper_C schreef:Kirsha schreef:Nouja, dat ze iets niet terugnemen omdat het kaartje er niet meer aan zit vind ik op zich niet heel gek. Dat is bij heel veel winkels zo. Heb je wel aangegeven dat het kaartje er al vanaf was?
Ze hoefde het niet terug te nemen. Het ging er alleen om dat er een nieuwe bon gemaakt zou worden. Dus terugnemen en meteen weer verkopen.
Mijn manege gaf achteraf ook aan dat ze ook betere ervaring hebben met hypoplaza.
antje_vip schreef:Welk filiaal ben je geweest?
nontie schreef:Webshop is prima.
Personeel in Leek vind ik er altijd maar wat ongeinteresseerd bij lopen. Probeer nog wel eens een praatje te maken, maar dan krijg je een blik alsof ze je liever 3 meter onder de grond zien.
Passervice in Leek vind ik ook slecht. Verzorgpaard heeft een hoge schoft, maar niet extreem hoog dus gemiddeld zadel past wel met een bontje of gelpad. Wij kregen te horen dat we paard maar moesten verkopen als we niet bereid waren een zadel van 2000 euro te kopen want er zou niks anders op ons paard passen.
Nee voor mij geen zadels meer via divoza.
Uiteindelijk netjes zadel gevonden in de buurt wat niet helemaal perfect paste, maar netjes is opgevuld door Tweespan. Mocht er ooit nog een nieuw zadel komen is het ook van Tweespan!
Epplejeck in Groningen vind ik het nou ook niet altijd. Sta je met 3 man bij de balie te wachten om wat te ruilen en 2 betalende klanten. Staat 1 meisje achter de kassa: "Ja sorry mijn collega's hebben pauze dus het duurt even wat langer".
Dan denk ik: Laat 1 collega even bijspringen en daarna haar kwartiertje pauze weer afmaken