Slechte service Divoza

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Jasper_C

Slechte service Divoza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 16:27

Hoe is jullie ervaring met deze winkel.

Wij hebben afgelopen weekend helmen en laarzen gekocht.
Het was toen niet mogelijk om een klantenkaart aan te maken en punten te ontvangen, maar als ik een mail zou sturen naar het hoofdkantoor dan zouden ze dat zo voor ons regelen.

Het hoofdkantoor weigert dat. Ik had het idee om dan de spullen terug te brengen en weer opnieuw te kopen om zo als nog te punten te krijgen. Het hoofdkantoor gaf aan dat ditt zeker een goede oplossing was.

Helaas dachten ze daar in de winkel anders over omdat ik eht kaartje eraf had gehaald.
Het gaat maar om 10 euro, maar het is jammer dat ze voor niets heen en weer laten rijden.
Ook de toon van de verkoper en het hoofdkantoor viel me heel erg tegen. Zo arogant, alsof ik blij zou moeten zijn om iets ben hun te mogen kopen.
Nouja dat was dannu ook meteen de eerste en laatste keer.

Schijnbaar hebben ze omzet genoeg en willen ze niet meer verkopen.

Hoe is jullie ervaring met deze winkel?

antje_vip

Re: Slechte service Divoza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:29

Toen ik in Leek voor het eerst kocht, ook een redelijk bedrag, kreeg ik direct een klantenkaart + punten.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:34

Toen ik de eerste keer daar wat kocht kreeg ik ook gelijk een klantenkaart

elkedortmans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:36

Bij mij was alles verder in orde. Behalve de verzending. pffftt. stijgbeugels en nieuwe teugels besteld. uiteindelijk naar veel gezeur naar 2 weken de stijgbeugels ontvangen maar dus zonder teugels. die had ik uiteindelijk pas naar een maand ofzo :+

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:38

Tis maar net wie je treft ik heb goede ervaringen met divoza zoetermeer maar als ik iets wil laten aanmeten dan vraag ik naar iemand die ik via via ken (zij is in mijn ogen de meest deskundige daar in de winkel) voor de rest hoeft niemand mij te helpen weet toch zelf wel alles :'-) mits de vraag of het besteld kan worden. Hele fijne meid die mij altijd netjes helpt. Er zijn idd wel wat vreselijke verkoopsters daar ja. Maar dan leren ze mij ook snel kennen heb geen blad voor mijn mond namelijk als iemand mij niet aanstaat zeg ik dat gelijk. Wat betreft de klantenpas idd niet netjes ik weet dat je je via de site kan aanmelden maar heb t ze ook weleens ter plaatse zien aanmaken. Misschien was je er op een druk tijdstip?dat ze er geen tijd voor hadden? Maar ja ook dat kunnen ze dan netjes aangeven.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:38

Ik vind het ook maar een stelletje mutsen daar in de winkels, zuchten s je wat vraagt en je staat er gerust een kwartier in de rij.

Ik ga liever naar hypoplaza!

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:39

Nouja, dat ze iets niet terugnemen omdat het kaartje er niet meer aan zit vind ik op zich niet heel gek. Dat is bij heel veel winkels zo. Heb je wel aangegeven dat het kaartje er al vanaf was?

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:40

Mijn ervaring met Divoza is zeer goed, ben er altijd in de winkel correct geholpen en de laatste tijd bestel ik via de site en ook daarover alleen maar goede ervaringen. Ook met de klantenservice toen ik vragen had werd ik goed geholpen.

Jasper_C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 16:41

Kirsha schreef:
Nouja, dat ze iets niet terugnemen omdat het kaartje er niet meer aan zit vind ik op zich niet heel gek. Dat is bij heel veel winkels zo. Heb je wel aangegeven dat het kaartje er al vanaf was?

Ze hoefde het niet terug te nemen. Het ging er alleen om dat er een nieuwe bon gemaakt zou worden. Dus terugnemen en meteen weer verkopen.

denice schreef:
Ik vind het ook maar een stelletje mutsen daar in de winkels, zuchten s je wat vraagt en je staat er gerust een kwartier in de rij.

Ik ga liever naar hypoplaza!

Ga ik zeker ook de volgende keer doen, zijn ook nog een stukje goedkoper en zeker 100x vriendelijker. We wilde de twee winkels allebei uitproberen, voordat we er echt serieus geld gaan uitgeven.
Met deze aankoop heeft Divoza in ieder geval laten zien, dat ze liever geen service bieden.

Mijn manege gaf achteraf ook aan dat ze ook betere ervaring hebben met hypoplaza.
Laatst bijgewerkt door Jasper_C op 24-02-15 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:42

Welk filiaal ben je geweest?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:43

Webshop is OK, zadelpasservice ook, maar in de winkel (Enschede) word ik niet vrolijk van het personeel. Weinig vakkennis, niet proactief, en met elkaar ouwenelen is echt heel veel leuker dan de collega met kassadienst bijstaan als er een rij voor de kassa staat. Ach, het zijn maar klanten...

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:46

Jasper_C schreef:
Kirsha schreef:

Ze hoefde het niet terug te nemen. Het ging er alleen om dat er een nieuwe bon gemaakt zou worden. Dus terugnemen en meteen weer verkopen.

Mijn manege gaf achteraf ook aan dat ze ook betere ervaring hebben met hypoplaza.

Het zal er ook net vanaf hangen wie er staat denk ik... Mijn ervaring is dat sommigen heel behulpzaam zijn en anderen kijken je inderdaad nog net niet de winkel uit. Ik kom eigenlijk nooit in de winkel, bestel er bijna alleen dingen via het internet.

Hypoplaza vind ik inderdaad ook een stuk klantvriendelijker :j
Laatst bijgewerkt door Kirsha op 24-02-15 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Jasper_C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 16:46

antje_vip schreef:
Welk filiaal ben je geweest?

Zoetermeer.

--

Ik ben zelf ondernemer en deel van het personeel bestaat uit eigen personeel en deels freelancer.
Als iemand zich niet gedraagt zoals we dat hebben afgesproken dan lig je er meteen uit.
Divoza is zelf verantwoordelijk voor zijn slechte personeel en gezien hun prijzen zouden ze best iemand in dienst kunnen nemen die het team aanstuurd en in de gaten houdt.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:47

Ik heb geen slechte ervaringen met divoza maar ik vind de epplejack wel fijner. Ik vind ze bij de epplejeack klantvriendelijker en de sfeer is er fijner. Ik merk wel dat ze in de divoza (waar ik dan ook kom) staan ze vaker met elkaar te thee leuten dan klanten te helpen.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:48

De EJ in Groningen vind ik dan weer een stelletje losers :+

Jasper_C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 16:48

Want?

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:50

antje_vip schreef:

Ik ga meestal naar Zwolle. 1x in Groningen geweest. Geen problemen gehad op zich. Zwolle vind ik wel fijner in vergelijking met Groningen.

laran

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:53

antje_vip schreef:

Met beide winkels niet zo'n goede ervaringen. Al ga ik wel liever naar de epplejack.
En meisje op 1 van mijn stage plekken heeft meer dan een half jaar op haar zadel moeten wachten. Tot zo ver de service van de divoza.

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:56

Webshop is prima.
Personeel in Leek vind ik er altijd maar wat ongeinteresseerd bij lopen. Probeer nog wel eens een praatje te maken, maar dan krijg je een blik alsof ze je liever 3 meter onder de grond zien.
Passervice in Leek vind ik ook slecht. Verzorgpaard heeft een hoge schoft, maar niet extreem hoog dus gemiddeld zadel past wel met een bontje of gelpad. Wij kregen te horen dat we paard maar moesten verkopen als we niet bereid waren een zadel van 2000 euro te kopen want er zou niks anders op ons paard passen.

Nee voor mij geen zadels meer via divoza.

Uiteindelijk netjes zadel gevonden in de buurt wat niet helemaal perfect paste, maar netjes is opgevuld door Tweespan. Mocht er ooit nog een nieuw zadel komen is het ook van Tweespan!

Epplejeck in Groningen vind ik het nou ook niet altijd. Sta je met 3 man bij de balie te wachten om wat te ruilen en 2 betalende klanten. Staat 1 meisje achter de kassa: "Ja sorry mijn collega's hebben pauze dus het duurt even wat langer".
Dan denk ik: Laat 1 collega even bijspringen en daarna haar kwartiertje pauze weer afmaken

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:57

Nergens verstand van. Wilde er een zadel kopen, maar dat overweeg ik niet weer.

edit: bij EJ Groningen, dus
Laatst bijgewerkt door antje_vip op 24-02-15 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

QueLee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:57

Ik heb alleen maar hele goede ervaringen met de Divoza! Ik ga altijd naar Heteren toe en ben daar tot nu toe altijd vriendelijk en correct geholpen. Ook online vind ik ideaal, supersnelle levering!

Enige waar ik over zou kunnen vallen zijn de prijzen, maarja paardenspullen zijn overal duur helaas!

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:58

Ik kom liever bij Divoza Staphorst dan EJ Zwolle.

De winkel van Divoza is lichter en zonder trappen bereikbaar, het assortiment van Divoza spreekt mij in de regel meer aan. Ik kan er beter vinden wat ik zoek en de voorraad dekens in grote maten is beter.
Over service kan ik niet zoveel zeggen, ik weet meestal zelf wel wat ik nodig heb.

Online bestel ik bij allebei, net wie de beste aanbieding heeft.

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:58

Qua klantenkaart en spaarpunten heb ik ook een slechte ervaring met Divoza.
Een paar jaar geleden kon je een klantenkaart met eigen foto ontwerpen. Dat heb ik toen gedaan maar ik heb nooit een klantenkaart ontvangen. Ook niet na herhaaldelijk bellen, mailen en aan de kassa het gezegd te hebben.
Ook heb ik al heel vaak geen spaarpunten gekregen. Daardoor heb ik in de 7 jaar dat ik daar winkel nog nooit korting gekregen.
Ik laat het nu maar zo, ik heb er zo vaak wat van gezegd maar ze doen er toch niks aan.
En aangezien ik verder qua winkelen en webshop wel een fijne ervaring met Divoza heb, blijf ik daar toch mijn paardenspulletjes kopen.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:59

nontie schreef:
Webshop is prima.
Personeel in Leek vind ik er altijd maar wat ongeinteresseerd bij lopen. Probeer nog wel eens een praatje te maken, maar dan krijg je een blik alsof ze je liever 3 meter onder de grond zien.
Passervice in Leek vind ik ook slecht. Verzorgpaard heeft een hoge schoft, maar niet extreem hoog dus gemiddeld zadel past wel met een bontje of gelpad. Wij kregen te horen dat we paard maar moesten verkopen als we niet bereid waren een zadel van 2000 euro te kopen want er zou niks anders op ons paard passen.

Nee voor mij geen zadels meer via divoza.

Uiteindelijk netjes zadel gevonden in de buurt wat niet helemaal perfect paste, maar netjes is opgevuld door Tweespan. Mocht er ooit nog een nieuw zadel komen is het ook van Tweespan!

Epplejeck in Groningen vind ik het nou ook niet altijd. Sta je met 3 man bij de balie te wachten om wat te ruilen en 2 betalende klanten. Staat 1 meisje achter de kassa: "Ja sorry mijn collega's hebben pauze dus het duurt even wat langer".
Dan denk ik: Laat 1 collega even bijspringen en daarna haar kwartiertje pauze weer afmaken

Tja, als je een gelpad of bontje nodig hebt om een zadel passend te krijgen is het zadel zelf dus niet passend. :n

Vervelend TS dat dit gebeurt is. Misschien kun je het hoofdkantoor nog een keer bellen en nog een keer uitleggen wat er gebeurt is? Misschien kunnen ze alsnog wat voor je betekenen. :j

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 16:59

wat ik ook een nadeel vind van divoza (die naar mijn idee wel een fijn assortiment aanbieden) dat als ik iets bestel (woon in tilburg dus geen winkel in de buurt) en het past niet dat ik dan 2x verzendkosten op me krijg.

ook een keer contact opgenomen omdat een product niet helemaal goed was en werd ook alles behalve vriendelijk te woord gestaan, voor mij geen divoza meer.