Na aanleiding van mijn vorige topic:
[ED] Pensionstal in Ommeren, vraag naar?
zou ik hier graag verder willen gaan.
De stalling in Ommeren heb ik afgezegd ivm te hoge kosten en amper mogelijkheid tot buiten zetten van de paarden.
Nu ben ik verder aan het zoeken naar een geschikte locatie voor mijn eigen pensionstalletje!
ik ben opzoek naar een ruimte waar ik minimaal 5 en maximaal 12 paarden kan houden.
Maar niet geheel onbelangrijk, het zou natuurlijk ook wel handig zijn als er ook pension klanten gaan komen!
Daarom ben ik heel benieuwd naar jullie wensen, jullie gedachtes over de accommodatie welke ik op het oog heb!
Ben je zelf opzoek naar de juiste plek voor jou en je paard, brainstorm dan lekker mee, laat dit ook weten, want hier kan ik wat mee.
Ik hoop,met jullie feedback een leuke stal op te kunnen gaan zetten en hier mijn stappen met jullie te delen.
Wat heb ik nu op de planning staan?
3 verschillende locatie's!
Nummer 1 ligt in Erichem, vlakbij Buren.
Hier staan 5 boxen, een halve hectare land, een na zeggen goede buitenbak, wel zonder omheining.
en een schuilstal in het land.
Op deze locatie ga ik vanmiddag een kijkje nemen!
Nummer 2 ligt in Buren zelf,
Deze locatie heeft 7 binnen stallen, een mooie omheinde, naar zeggen goede buitenrijbak, 1 hectare land.
Nummer 3 ligt in Culemborg,
hier gaat het om 6 paardenstallen en 1 hec land.
Hier heb ik een e-mail naar toegestuurd en is nog onbekend wanneer ik ga kijken.
Ik zou zeggen, Brand los met wensen, tips en ideeën!
Ik sta overal voor open en wil de gezelligste pensionstal van gemeente buren op gaan zetten

Oh, eigen wensen, niet geheel onbelangrijk:
Paarden minimaal 8 uur per dag naar buiten.
Onbeperkt weidehooi
's nachts op stal, staan dan op vlas. (in overleg 24/7 buiten)
2x daags brok voeren (zelf regelen, zo kan elk paard krijgen wat gewenst is)
Goede buitenbak, hele jaar door te rijden.
Pension word, all in. mocht er de wens zijn om zelf te mesten kan dit in overleg
Plek voor zadelkamer
Plek op gezellige zithoek te maken