Ik heb sinds gister een nieuw paard, en wil graag mijn zadels indien mogelijk laten aanpassen voor dit paard. Mijn eigen zadelmaker is niet op de korte termijn beschikbaar, vandaar dat ik hier zoek naar suggesties.
Ik heb een Ruiz Diaz springzadel, hier zit een hele smalle boom in en ik vermoed dat mijn paard een bredere boom nodig heeft, ik zoek dus een zadelmaker die ervaring heeft met het verwisselen van de boom van een Ruiz Diaz zadel, en deze het liefst ook op voorraad heeft.
Daarnaast heb ik nog een KN dressuurzadel, hoewel ik het liefst met mijn springzadel rij lijkt deze op het moment best aardig op het paard te passen, dus deze zou ik eventueel ook op mijn nieuwe paard willen laten aanpassen.
Mijn eisen zijn dat de zadelmaker aan huis komt en ter plekke de zadels aanpast, wegbrengen en weer ophalen is geen optie, ik wil iemand die ter plekke controleert of het zadel goed ligt nadat er aanpassingen zijn gedaan.
Wie heeft er suggesties en het liefst ervaringen met zadelpasservices/zadelmakers uit de regio?