Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nadiine__x schreef:Hallo allemaal,
Ik heb de mogelijkheid gekregen om een pensionstal over te nemen.
De huidige eigenaar gaat ermee stoppen en wilt de accommodatie gaan verhuren.
Nu vraag ik mij af of er in omgeving Ommeren mensen opzoek zijn naar een pensionstal?
Het gaat om een kleinschalige stal, (10 stallen)
bedoeling is dat het een gezellig groep word waar iedereen goed met elkaar over weg kan.
De stalling word all in.
paarden komen elke dag een paar uur buiten in de bak, staan de rest van de dag op stal met onbeperkt goed kwalitatief hooi.
Paarden komen op vlas te staan.
In de zomer maanden komen de paarden volle dagen op het land, in overleg ook de nachten.
(In de koudere maanden, als het vriest, of heel droog is is het land ook beschikbaar)
alles word voor je gedaan, mesten, voeren en binnen en buiten zetten, eventueel dekens wisselen en peeskappen is ook mogelijk.
Je krijgt een grote ruime zadelkast waar 2 zadels in passen
en je mag je eigen voer mee nemen zo krijgt je paard altijd de voeding die jij wenst.
Is hier vraag naar?
en als het niet helemaal in je straatje past maar je wel opzoek bent naar een stalling, wat zou je dan zelf zoeken?
Nadiine__x schreef:Ook hoor ik graag jullie mening over de stalling zonder de paddocks, aangezien niet zeker is of dit mogelijk is.
Paarden zouden in groepen van 2 a 3 (of in overleg alleen) om en om naar buiten kunnen in de bak, daar is geen water en kan geen hooi gevoerd worden. Afhankelijk van de grote van de groepen zouden ze dan 2 a 3 uur buiten lopen op een dag.
Wat is jullie gedachte hierover?
_Prisca_ schreef:En wat als je wilt rijden in de bak staan de paarden er in?