Het is bijna zover, mijn eigen paard aan huis maar nu ben ik op zoek naar een voerleverancier en vlas/hooi leverancier in de omgeving van Hilversum. Er zijn er natuurlijk meerdere maar met welke hebben jullie goede ervaringen? En qua prijs, welke heeft goede aanbiedingen?
Wat ik niet in de buurt kan vinden bestel ik hier: http://www.topdiervoeding.nl/ Nette prijs en het scheelt mij een heel stuk sjouwen.
Voor hooi en vlas zou ik kijken hoeveel opslag ruimte je hebt en in 1x een grote hoeveelheid bestellen, want dan ben je goedkoper uit. Ik heb geen bodembedekking nodig, maar hooi koop ik 1x per jaar groot in. Op die manier sta je niet halverwege de winter te stressen en betaal je het minst. In elk geval genoeg plek voor 2 maanden voorraad en daarna zorgen dat er zeker 1 maand voorraad blijft scheelt ook al erg veel. Bij slecht weer, ziekte, etc. zit je niet meteen zonder. Voor je box zou ik ook kijken naar een hitmatras, altijd zachte ligplek, het scheelt veel bodembedekking en dus ook mest die je moet afvoeren.
Thanx ben bij van Henten geweest, hooi is daar wel 8,25 per baal, kruidenhooi, is dit niet wat prijzig?
Bonique
Geplaatst: 25-02-15 17:09
Een baal hooi van rond de 20 kilo voor € 8,25????? OMG! Ik zou zeggen: speur Marktplaats af en ga zelf een partij hooi halen met de trailer. Dan ben je tussen de 3 en 5 euro per baal kwijt. Een heel stuk voordeliger!