enorm late levering bij optihorse?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

danielle80Jarig

enorm late levering bij optihorse?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-15 20:19

Hallo,

Ik heb eind december handschoenen besteld bij optihorse.
Er werd toen tegen me gezegd dat de handschoenen half januari er weer zouden zijn en ze dan op gestuurd zouden worden. Maar nu zijn ze er nog steeds niet!
Mijn moeder heeft al een keer gebeld maar ze zeiden dat ze.het.snel op zouden sturen. Nu wilde mijn moeder bellen om té zeggen dat ze of haar geld terug wilde of de handschoenen snel werd er niet opgenomen.
Heeft iemand dit.ook wel eens gehad?

NienkeV1994

Re: enorm late levering bij optihorse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 20:22

Ik weet natuurlijk niet hoe het hier zit, maar ik heb bij een webshop stage gelopen en daar gebeurde het ook wel eens met een product dat de leverancier zei dat het dan en dan binnen kwam, maar dat die datum steeds verschoven werd. Als dat het geval is, kan de webshop er ook niet zoveel aan doen. Toen moesten wij ook steeds klanten bellen dat hun bestelling nog later kwam.

Maar als jullie je geld terug willen zou je daar gewoon recht op moeten hebben voor zover ik weet :_

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 21:29

TAO -> ED

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 21:38

Opzich best logisch dat op zaterdag niet opgenomen wordt. Ondanks dat de bestelling doorlopen, heeft de klantenservice vaak wel een kantoorurentijd.
Ik heb zoiets bij agradi gehad met springschoenen. Die werden pas na 4,5 maand geleverd. Bleken uiteindelijk nog niet eens te passen ook.
Helaas kun je er niks aan doen. Maandag nog een keer bellen. Ze zullen we vast wel een passende oplossing voor hebben.