Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jesjepaarden schreef:Ik had haar op mp staan, nu indd advertentie even verwijderd en vanavond in de categorie fokmerries plaatsen denkik?
Sasje_ schreef:Als ik je vorige topics door lees begrijp ik ook niet waarom je haar niet als recreatie- of zelfs nog als sportpaard verkoopt. Je geeft zelf aan dat je 800 euro te weinig vindt, maar als ik persoonlijk opzoek zou zijn naar een draagmerrie - die droog gezegd verder niets hoeft te kunnen - zou ik er ook niet meer dan 800 euro voor over hebben.
En ja; ze heeft een "bemerking" dus je vraagprijs zal daarop aangepast moeten worden. De markt is nu eenmaal al verzadigd met paarden met een bemerking.
@Murosch, jij loopt daarbij ook waarschijnlijk tegen het zelfde probleem aan. Genoeg paarden te koop, ik koop ook liever geen paard waarvan je weet dat hij iets (gehad) heeft..
@TS: ik hoop dat je een goed plekje voor je merrie kunt vinden, dan wel als draagmerrie of rijpaard!
Murosch schreef:Zo eenvoudig is verkopen als recreatiepaard ook niet hoor. Mijn 15-jarige kwpn merrie staat nu al maanden te koop, om zot van te worden. Ze heeft (vergroeide) spat en daarom verkoop ik haar voor de fok of recreatie. Al meer dan een jaar goed rad, geen medicatie of behandeling, heeft al een veulen gehad die zelfs nationaal veulenkampioen was en toch nog steeds geen nieuwe eigenaar. Tig keer afspraken voor bezichtiging gehad en uiteindelijk is er precies 1 iemand komen opdagen. Ik heb draagmoederschap ook overwogen, maar daar vinden ze haar te oud voor. Frustrerend, het is al niet makkelijk om bepaalde keuzes te maken en dan, ja weet ik het ook niet meer. Succes en ik hoop dat je de goede oplossing vindt.