Stalling gezocht in Groningen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nattaass

Stalling gezocht in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-15 18:05

Ik ben opzoek naar een stalling voor mijn paard. Het liefst dicht bij de stad Groningen en dan vooral gezocht richting het noorden (woon namelijk aan de Noord kant van de stad). Mijn eisen zijn:

- De stal wordt uitgemest
- Er wordt gevoerd
- mn paard binnen en buiten gezet wordt (en ze elke dag naar buiten gaan)
- goede berijdbare bak (ook in de wintermaanden)
- rond de €200 per maand

Iets minder belangrijk, maar zou wel fijn zijn:
- Eigen instructrice mag mee

Deze stallen ken ik al dus als jullie nog andere weten, hoor ik dat heel graag :D
- Wobbesheerd
- De groene Heerd
- De Woldhoeve
- Pensionstal Hoekzema
- Rianty Zwart

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Stalling gezocht in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 18:31

VSW -> ED

M_nouska

Re: Stalling gezocht in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 18:36

De groene heerd vind ik zelf een erg fijne stal! Heb er niet gestaan maar wel geweest en hoor er goede verhalen over.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 15:08

Ietsje meer naar het oosten is geen optie voor jou? Ik sta bij stal Westeind in Zuidbroek, met dezelfde eisen als jij op je lijstje hebt staan. Super tevreden :) Verder is het lastig met die eisen heb ik gemerkt, iig wat betreft de oostkant van stad Groningen.

Jessy Stables in Noordbroek is iets duurder dan 200 p/m, maar hoor ik wel goede verhalen over. Dat was iig mijn tweede optie geweest.

Groene Heerd heb ik meer dan een jaar gestaan, dagelijkse weidegang is niet waar (blijven met enige regelmaat een dag binnen) en beide bakken zijn een groot deel van de tijd (tot zelfs altijd, wbt het binnenbakje) onrijdbaar als je de pezen van je paard heel wilt houden. Zonde, want in principe zou dat inderdaad een top stal kunnen zijn/worden voor mensen met een dergelijk -veelvoorkomend- eisenlijstje :)

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 15:09

Wobbesheerd is een zeer goede stal. Beter dan dat ga je het voor dat geld niet vinden denk ik :) .