buitenlands paardenrusthuis gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

krnn

buitenlands paardenrusthuis gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-15 14:21

Hallo allemaal,

afgelopen vrijdag helaas toch slecht nieuws over me beste vriendje gekregen. Gelukkig naar de nodige onderzoeken en ingrijpen kan hij pijnvrij door het leven *\o/*

Hierdoor ben ik op zoek naar een paarden rusthuis... en aangezien een warm klimaat beter is dan ons Nederlandse weer ( in ieder geval voor de problemen wat mijn vriendje heeft), wil ik hem naar het buitenland toe brengen. Nu vraag ik me af of er mensen zijn die misschien nog wat tehuizen weten?
Ik heb er twee gevonden in midden Frankrijk, maar 's winters kan het daar alsnog wel koud zijn :brr:

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn kan ik best nog mijn keuze voor het buitenland uitleggen, maar momenteel ga ik nog steeds de emotionele achtbaan door :o

Het liefst zou ik er een hebben in Zuid-Frankrijk of Italie, allebei plekken waar ik zo'n 5 keer per jaar kom, zodat ik hem vaak kan zien

Groetjes,
Karen

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: buitenlands paardenrusthuis gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 14:42

VSW -> ED

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 14:54

oneside

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 15:07

Blijf je hem zelf bekostigen? Misschien dat iemand privé hem ook wel op wil vangen.. Kan natuurlijk altijd een oproepje doen!

krnn

Re: buitenlands paardenrusthuis gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-15 15:11

Bedankt zal haar even een bericht sturen! equine pensions had ik inderdaad al gevonden en zag er erg goed uit, zal even vragen hoe het daar s' winters is.
Ik blijf hem inderdaad zelf bekostigen, prive vind ik dan weer een beetje eng aangezien er absoluut niets meer mee gedaan mag worden.