femo schreef:Je kan geen water met een wichelroede vinden. Maar dat terzijde. Er is bij de kliniek gebleken dat er 0.00 problemen waren met haar lever.

ze konden mij niets uitleggen over hoe dat ding werkte, maar ik moest maar geloven dat het werkte. Ook had mijn pony psychose achtige klachten, en komen ze met druppels aan waarvan mijn vader later zegt.. Wt..f, dat hadden ze NOOIT mogen geven (niks mis met kruiden etc, daar geloof ik wel in) maar komop. Volgens mij is het een en al placebo.

tuurlijk hahaha, zeggen ze dat tegen je in de kliniek! En logische....dat moeten ze van de farmaceutische industrie...die is er namelijk niet om dier of mens beter te maken maar afhankelijk te maken van medicijnen. Zo worden de artsen opgeleid.
wb het meten van de leverwaardes? Dat kunnen ze in de kliniek niet met een bloedonderzoekje...dat gaat op een heel ander level dan dat regulier kent.
k ben benieuwd van de druppels die je gekregen had. Want ik heb nog nooit enig placebo of nep bij ze ontdekt. Paarden, honden reageren er goed op en die kunnen niet faken

Zo te horen is je vader anti homeopathisch . Zijn keuze, maar niet de mijne.
Het is zo jammer, dat regulier en homeopatisch niet veel meer hand in hand gaan.
Bij den hoek werken allemaal dierenartsen trouwens, maar hebben meer vertrouwen in de holistische manier.
Maar goed. Den hoek heb je niet de kans gegeven met je paard.
De kliniek wel, maar daar is het uiteindelijk ook niet goed mee gegaan toch? En toch heb je daar nog steeds vertrouwen in dat ze het wel goed gedaan hebben?