Ik ben nieuwsgierig of er toevallig bokkers in Groningen of Drenthe woonzaam zijn die veel ervaring hebben met trailerladen?
Mijn 5 jarige merrie begon opeens problemen te krijgen met het laden. Nu ben ik na heel oefenen zo ver dat ik haar in de trailer kan krijgen met behulp van wat lekkers. Het lukt ook al aardig om haar even te laten staan in de trailer met afleiding met wat brokjes. Nu is alleen de stang een probleem. Zodra ze een hand op de kont voelt etc denderd ze achteruit. Ik wil niets overhaasten, dus oefen, oefen en oefenen nog eens.
Nu heb ik al heel wat geld, in profs geïnvesteerd..... Alleen nog steeds niet de juiste handigheid gekregen. De methode van Eddy Moddes werkt niet voor ons....
Nu was ik nieuwsgierig of er toevallig bokkers uit de buurt zijn die veel ervaring hebben met trailerladen en die het leuk lijken om ons te komen helpen? ( tegen vergoeding)
Die profs hebben die jou paard getraind of hebben die jou getraind?
Zelf heb ik goede ervaringen met 2moons.
BrenKaCaNo
Geplaatst: 31-01-15 16:07
Ik woon zelf een beetje ver waardoor de brandstofvergoeding nogal kan oplopen. Een medestudent van mij woont in Groningen, alleen weet niet waar precies. Zou eventueel contact met haar kunnen opnemen.
Een kennis van mij doet dit veel en is er erg goed in. Zij zit alleen in Friesland. Ze werkt via Tinley. Ik geloof dat je op hun website ook mensen uit je eigen regio kan vinden.