stalling gezocht Apeldoorn eo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

dmtimmer

stalling gezocht Apeldoorn eo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-15 20:11

Voor een vriendin van mij zoek ik stalling en weidegang van haar paard (merrie) in de buurt van Apeldoorn. Graag voorzien van rijbaan. Weet iemand hier iets? Alvast bedankt!

LoveBodin

Re: stalling gezocht Apeldoorn eo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:13

Andere eisen?
Bedoel je met rijbaan een binnenrijbaan?
Welke prijsklasse ongeveer?
Welke kant van Apeldoorn (Noord/zuid etc?). Apeldoorn is best groot en er zitten in de buurt erg veel stallingen!

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:14

Zitten idd heel veel stallen hier. Is het erg als er manege bij zit, wil je perse een binnenbk? Uit rij mogelijkheden? Groot of kleinschalig?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:46

VSW -> ED

Essxan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:27

Ik weet wel iets, maar is wel handig als ik weet wat ze precies zoekt.

Bij ons is nog een stal vrij. Is wel op basis van self service. Bos is op een kleine 15 minuten stappen. Verlichte Buitenbak van 20/50. Is bij een particulier thuis. Ik sta er samen met nog iemand.

dmtimmer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-15 23:11

Binnenbak zou ideaal zijn, maar zeker geen must. Wel een goede rijbaan die met "normaal" weer goed te rijden is. Iedere dag naar buiten, in de winter/herfst in een paddock is geen probleem, zolang ze haar benen maar kan strekken. Budget ongeveer 150 euro per maand. Graag inclusief binnen/buiten zetten en voeren. Uitmesten is geen probleem en eventuele andere klusjes zijn ook geen enkel probleem. Ze woont in Apeldoorn Zuid, dus het liefst daar in de buurt of richting klarenbeek. Maar andere stallingen in de omgeving hoor ik ook graag. Zolang het maar niet teveel boven haar budget is!

Essxan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:19

Bij ons betaal je 120 euro voor kale stalling. Dit is incl binnen/buiten zetten. Voeren is ook geen probleem. Wij zitten aan de rand van Apeldoorn Beekbergen. Ik woon ook in zuid en ben er binnen 5 minuten met de auto.

Het is geen super de luxe stalling, maar wel gezellig met een stel leuke meiden. met normaal weer is de bak super. Nu met alle regen en sneeuw is de bak nat maar nog wel te rijden. Paarden komen dagelijks op een stuk van de wei waar ze ivm geen gras worden bijgevoerd met hooi.

In overleg is veel mogelijk. Op marktplaats staat de advertentie. Krijg de link niet geplaatst.

dmtimmer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-15 00:13

Is dat toevallig bij desi jol? Heb namelijk al contact met haar gehad, maar zij heeft alleen een kleine stal over zei ze. Maat pony/haflinger. Dit gaat wel echt om een paard van ongeveer 1.60.

Essxan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:47

dmtimmer schreef:
Is dat toevallig bij desi jol? Heb namelijk al contact met haar gehad, maar zij heeft alleen een kleine stal over zei ze. Maat pony/haflinger. Dit gaat wel echt om een paard van ongeveer 1.60.

Is inderdaad daar, tot 1.60 is de stal geschikt. Misschien gewoon een keer gaan kijken of ze het iets vind.

a_1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 13:06

Bij ons in de wei is nog plek!
Plaats voor twee paarden in mooie, grote wei met schuilstal, direct aan het bos. Prachtige uitrijmogelijkheden. Huur wei is 80,- per maand per paard. Voeren en uitmesten doen we volgens schema, we houden hierbij rekening met welke dag(en) je goed uitkomt. Hooi kopen we samen in. Er is een poetsplaats, stromend water en stroom.

- 24/7 weidegang
- ruime schuilstal
- strook wit zand
- onbeperkt ruwvoer slowfeeders
- poetsplaats (stromend water en stroom)
- direct aan het bos; mooie uitrijmogelijkheden
- mogelijkheid huren prachtige, nieuwe rijbak van de buren, zeer goede bodem
- bij goed/droog weer rijden/ longeren in de wei
- toezicht

Voor meer info kun je me mailen.