Wij zijn op zoek naar stalling voor 2 hele lieve sociale ruinen in de omgeving van Langedijk. Wij zijn op zoek naar een stal waar ze alle dagen buiten komen en zomers 24/7 buiten staan (in een paddock onbeperkt hooi). Een plekje met schuilstal waar ze het hele jaar door buiten staan is ook goed. Wel moet er een goede bak aanwezig zijn , zelf mesten vinden wij geen probleem.
Wie heeft er een plekje vrij voor deze lieve mannen ? Of weet een leuke stal waar wij zouden kunnen staan ?
Broersen in Warmenhuizen, Hafrie hoeve in Warmenhuizen, Olympus in Bergen(?), Buisman in Koedijk (is alleen maar 1 stal vrij), stal Koopman in Bergen, Leeuwenkamp in Schoorl, Annette Sombroek in Koedijk..
Broersen en Hafrie hoeve komen ze s'winters niet veel buiten . Buisman Koedijk heeft iemand daar ervaring mee ? Of Annette Sombroek in Koedijk iemand daar ervaring mee ? Schoorl en Bergen is te ver voor mijn dochter op de scooter. Bedankt voor de snelle reacties!
Mijn paard staat bij Buisman. Ik weet niet of de staleigenaar al bezig is met een nieuwe klant.. Maar je kan altijd bellen. Buisman is kleinschalig. ´S zomers staan ze 24/7 op het weiland en in de winter staan ze op verharde paddocks met onbeperkt hooi. Het is wel een doe-het-zelf-stal!
De zonnehoeve was helaas ook een beetje te ver voor mijn dochter. Wie o wie weet nog iets kleinschaligs hier in de buurt waar ze in de winter ook de hele dag buitenkomen in grote zand paddocks (niet alleen) en zomers 24/7 op het weiland