Ik ben opzoek naar stallinf in breda. Ik kom zelf niet uit die omgeving maar ga het waarschijnlijk per september heen. Mijn vraag of iemand een pensionstal/manege in omgeving Breda weet
Snoraly
Geplaatst: 20-01-15 03:02
Wat zijn je eisen/budget? Ken er genoeg in de omgeving.
Lous
Geplaatst: 20-01-15 03:14
Waar in de omgeving zoek je precies? Het Mastbos ( het zuiden van Breda) is bijvoorbeeld een aardig eind van Teteringen/Surea ( Breda Noord)
Een bak, alleen een buitenbak is geen probleem. Een paddock dat hij paar uurtjes naar buiten komt. En liefst met buitenzet dienst of onderling afwisselen. Mesten zelf doen vind ik geen probleem en zelf beetje meehelpen op terrein ook niet. Mijn budget ligt rond 220. Kunnen jullie me helpen?
Stal t' Beekdal in Chaam. Ze hebben een buitenbak, binnenbak, overdekte spuitplaats. In de zomer is er weidegang en in de winter gaan ze in groepjes in paddocks. Binnen en buiten zetten word voor je gedaan, gaan naar buiten van 11 tot 17 uur in de winter. Ze worden uitgemest, paarden staan op vlas. Het bos is te bereiken zonder dat je de weg over hoeft. Prijs is vanaf 230 euro incl. Voer trouwens ook.