Zijn er stallen in de buurt van zaandam (max 20km eromheen) en dan nog het liefst richting het strand met de volgende faciliteiten: *20x60 binnenbaan *20x60 buitenbaan *spuitplaats met regelbaar warm water *elke dag in de paddock (alleen!!) *weidegang (liefst niet de hele dag en alleen) *meebrengen eigen instructrice mogelijk *mogelijkheid om zelf te mesten *liefst 3x pd krachtvoer
Stal kuijs in castricum? Is een binnenbak, weet alleen de afmetingen niet... Manege de schimmelkroft? De binnenbak is 20/40 en je mag niet je eigen instructie meenemen.
Richting castricum/egmond is zeker ook een optie. Must is echt wel een 20x60 binnenbaan en meebrengen van eigen instructie. Ook geen maneges ivm lessen en drukte.
Jet
Geplaatst: 18-01-15 00:10
Geen idee of dit te duur wordt, maar het lijkt me het enige dat enigszins in de buurt komt van wat je wil: http://www.dressuurstal-marijnissen.nl/pages/info.shtml . Of je eigen instructie mee mag heb ik niet zo gezien, maar dat is te informeren natuurlijk. Het is ook niet dichtbij het strand, maar ik vrees dat je daar geen accommodaties vindt met een 20 x 60 binnenbak.