Stalling in de buurt van Leuven (België)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mylady_E

Stalling in de buurt van Leuven (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-15 20:19

Hoi,
Even een vraagje voor de Belgische bokkers.
Ik ben op zoek naar een nieuwe stalling in de buurt van Pellenberg / Lubbeek / Kessel-Lo / ... Nu heb ik al afspraken bij Gasthuishof, Herendaelhof en Essenhof.
Hebben jullie hier ervaringen? Of iemand die over een van deze stallen al iets heeft gezegd? En zijn er nog andere opties?
Bedankt!
Evi

Martine

Re: Stalling in de buurt van Leuven (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 20:22

VSW -> ED

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 11:14

Ik ben in september met mijn paardje naar Leuven verhuisd, dus ben toen met aardig wat stallen contact gehad, vooral via tweedehands.be en kapaza gevonden.

Uit mijn hoofd weet ik nog Dalhoeve, Bost paardenservice, stal Verdegem en Wimpelhof, als je wilt kan ik vanavond wel even voor je opzoeken met welke particuliere stallen ik contact heb gehad en deze PB'en?

Mylady_E

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 21:30

Je mag zeker je ervaringen laten weten! Waar sta je nu?
Ik vind het echt moeilijk om een keuze te maken (hoe gaat mijn paard het hier vinden, gaan ze hun beloftes nakomen, ...) :P

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:19

Tja, ligt er een beetje aan wat voor eisen je hebt natuurlijk :) Ik stuur je zo de namen door, kan je zelf even uitvogelen wat voor jou interessant is.

Mijn paardje staat in Bertem op wei, 24 uur buiten in groep, schuilstal en mooie uitrijmogelijkheden, dus voor haar ideaal. Als je niet teveel waarde hecht aan een binnenpiste en je paard op stal (is wel mogelijk trouwens), er is nog plek geloof ik ;)

Mylady_E

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 22:33

Mijn paardje staat nu ook 24 uur buiten in groep en dat is wel ideaal. MAAR de piste is er of een zwembad of een schaatsbaan. Weeral 4 weken niet kunnen trainen en dan gaat zo enkel een buitenpiste stilaan tegensteken ...
Dus liefst wel ergens met binnenpiste, al zal dat spijtig genoeg betekenen dat ze ook 's nachts op stal zal moeten.