Stalling gezocht omgeving Soest

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Raineri

Stalling gezocht omgeving Soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-14 18:01

Hallo iedereen!

Ik ben opzoek naar stalling voor mijn paard in de omgeving Soest (liefst zo dicht mogelijk tegen Amersfoort aan). Ik woon in Amersfoort Noord en ik ga het liefst met de fiets.

Ik ben opzoek naar een stal met weidegang/paddock overdag ('s avonds heb ik haar liever binnen). Ook wil ik graag buitenritten maken in het bos. Hoeft niet persé directe uitrij mogelijkheden te hebben naar het bos, paard is verkeers mak. Ik zou het wel fijn vinden als er een binnenbak aanwezig is en als er wat spring materialen aanwezig zijn. Springmateriaal heeft wel meer voorkeur dan een binnenbak. Maakt mij niet uit hoe groot de stal is, als het maar gezellig is :D Ik heb een budget van 300. Iets er boven kan, maar liever niet.

Ik heb al wel wat gezocht, hier kwam voornamelijk uit stal Johan Laseur (ver boven budget en te ver weg), Stal van Helden (te duur, wel dichtbij) en stal Detzkyhoeve, deze trok mij wel aan voor zover ik het kon beoordelen. Wel zag ik dat je een kale stal huurt, dus daardoor zullen de kosten voor voer en stalbedekking weer stijgen. Dit doet mij weer twijfelen. Snelle rekensom brengt mij net boven de 300. Wat opzich geen punt is maar volgensmij zijn er geen binnenbak en springmaterialen aanwezig dus dan heb ik wel weer meer problemen met de prijs.

Wie heeft dé tip voor mij? :D

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:05

Vraag Nikki de Kerf!!
Haha mijn oom heeft ook op een stal gestaan...
was in de buurt van het Kasteel in Baarn... dat is goed te doen. Mn oom woonde toen in amersfoort...

Zit echt direct in Bos...

Stal Groeneveld in Baarn... :')

Of http://pensionstalevers.wordpress.com

donnar

Re: Stalling gezocht omgeving Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:14

Marieke Hilhorst van http://www.menschool.nl/ gaat binnenkort buitenstallen bijbouwen dus dan is er weer plek vrij voor 2 paarden, ik ben er nu weg met mijn Tinker maar onze Fries staat er nog. 2 paarden daar was te duur dus nu is er 1 weg, maar ik had het er enorm naar mijn zin! Als we het konden betalen was ik er nooit weg gegaan met hem. Je kunt contact met haar opnemen voor de mogelijkheden, ze is ook enorm aardig.

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:22

Laatst bijgewerkt door sannedeedee1 op 29-12-14 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:24

Klein Heiligenberg in Leusden?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 09:05

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:24

Bij van Helden gaan de paarden ook niet naar buiten. (Ok, een uurtje in een inieminie paddockje, maar dat valt bij mij niet onder 'naar buiten'.
TS, ik ben jaren op zoek geweest naar een fatsoenlijke stal in Soest voor mijn paard en ik ben nu in Renswoude terecht gekomen...

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-15 17:36

Heb veel gekeken naar de stallen! En uirvoerig alle suggesties bekeken en vergeleken. Daarom duurde mijn reactie even wat langer. Ben inmiddels ook bij een paar langs gegaan.

Een aantal zijn simpelweg te ver weg met de fiets of boven budget.

Ik ben per pb op een stal getipt in Soest alleen ik was niet zo enthousiast over de staat en afmeting van de buitenbak.

Uiteindelijk is mijn oog gevallen op stal klein heiligen berg in Leusden! Ben erg enthousiast en ik hoop per 1 februari over te kunnen! Heel erg bedankt iedereen voor het meedenken!! :D

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:38

Danique_G schreef:
Uiteindelijk is mijn oog gevallen op stal klein heiligen berg in Leusden! Ben erg enthousiast en ik hoop per 1 februari over te kunnen! Heel erg bedankt iedereen voor het meedenken!! :D

Graag gedaan en heel veel plezier daar!

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 09:53

Koper schreef:
sannedeedee1 schreef:
http://www.nieuweldorado.nl/manege/pensionstalling/

Vind ik een mooie stal, maar wel wat boven je budget

Bij de manege heb ik echt nog nooit een paard buiten zien staan.

Oh ja dat weet ik niet, ik heb er alleen een paar keer wedstrijd gereden en ik vond het een mooie accommodatie en vriendelijke mensen.

Zie dat TS al een stal gevonden heeft. Veel plezier daar ts!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 09:55

VSW -> ED