Ik ben opzoek naar stalling voor mijn paard in de omgeving Soest (liefst zo dicht mogelijk tegen Amersfoort aan). Ik woon in Amersfoort Noord en ik ga het liefst met de fiets.
Ik ben opzoek naar een stal met weidegang/paddock overdag ('s avonds heb ik haar liever binnen). Ook wil ik graag buitenritten maken in het bos. Hoeft niet persé directe uitrij mogelijkheden te hebben naar het bos, paard is verkeers mak. Ik zou het wel fijn vinden als er een binnenbak aanwezig is en als er wat spring materialen aanwezig zijn. Springmateriaal heeft wel meer voorkeur dan een binnenbak. Maakt mij niet uit hoe groot de stal is, als het maar gezellig is
Ik heb een budget van 300. Iets er boven kan, maar liever niet. Ik heb al wel wat gezocht, hier kwam voornamelijk uit stal Johan Laseur (ver boven budget en te ver weg), Stal van Helden (te duur, wel dichtbij) en stal Detzkyhoeve, deze trok mij wel aan voor zover ik het kon beoordelen. Wel zag ik dat je een kale stal huurt, dus daardoor zullen de kosten voor voer en stalbedekking weer stijgen. Dit doet mij weer twijfelen. Snelle rekensom brengt mij net boven de 300. Wat opzich geen punt is maar volgensmij zijn er geen binnenbak en springmaterialen aanwezig dus dan heb ik wel weer meer problemen met de prijs.
Wie heeft dé tip voor mij?